Judetul Constanta este unul cu o dinamica economica destul de viguroasa. Un impact major asupra vietii economice din acest judet il are productia de energie electica. In primul rand trebuie sa vorbim de Centrala Electrica Nucleara de la Cernavoda care deja are un aport foarte important la productia de ee din Romania si apoi de cresterea impresionanta a ritmului de investitii in Parcuri Eoliene.
Autorizatiile de infiintare emise se pare ca se apropie de capacitatea maxima a reteleor electrice de evacuare a puterii care se preconizeaza ca se va produce in zona. Un numar mare de proiecte deja au prins contur. Peisajul in zona s-a schimbat. Aproape ca in anumite zone inca neocupate de parcurile eoliene ai senzatia ca lispseste ceva!
Odata cu investitiile in parcurile eoliene s-a schimbat si viata unui numar important de comune: locuri de munca, chirii pentru terenuri, servicii de cazare, bani incasati din vazarea anumitor terenuri.
Vantul atat de suparator in zona a devenit aliat al oamenilor in foarte multe comune din judetul Conatanta: Mihail Kogalmiceanu, Baia, Cogealac, Fantanele, Gradina, Pantelimon, Istria, Corbu, Casimcea, Beidaud, Mihai Viteazu
Pe site www.transelectrica.ro se pat afla informatii de detalui privind avizele de racordare emise respectiv despre contractele de racordare incheiate: http://www.transelectrica.ro/avizecontracte.php,
O alta sursa de informatii pe care v-o recomand este blogul http://energieverde.wordpress.com/ autorii acestuia depun, cu o consecventa demna de toate laudele, eforturi constante de documentare in domeniul surselor regenerabile de energie.
Etichete: energie verde, ferme eoliene, independenta energetica, mediu
27/03/2008 la 03:33 |
thats it, man
07/05/2008 la 13:02 |
Buna ziua….
Credeti ca imi puteti da anumite informatii despre parcul de eoliene care se va face in comuna Corbu?
Daca da va rog sa imi trimiteti un e-mail.
Va multumesc
07/05/2008 la 16:33 |
Salut Laurentiu,
Cam tot ce am pe tema aceasta este redat in articolele din categoria: energie eoliana!
Mea culpa, nu prea m-am mai ocupat de documentare!
SGC
17/07/2008 la 19:51 |
As dori mai multe informatii legate de proiecte prezentate mai sus avand in vedere ca impreuna cu mai multi investitori dorim sa pornim in zona un parc eolian. Deasemenea, suntem interesati de consultanta in domeniu, inclusiv pe hidro si geotermal, cel putin pentru faza studiilor de prefezabilitate.
Astept un mail pe office.***@gmail.com
Relatii prin administrator blog!
Va multumesc
11/09/2008 la 13:15 |
Buna ziua stimate domn,
Doresc in primul rand sa va felicit pentru calitatea si cantitatea informatiilor gasite pe acest site. Legislatia este destul de stufoasa, (lucru normal ptr. Romania) asa ca in urma vizionarii blogului dumneavoastra sa fac apel la bagajul de cunostinte pe care-l detineti. Prin urmare, reprezint viitoarele interese ale unui grup de investitori italieni si as dori mai multe informatii legate de proiectele privind infiintarea unui parc eolian, avand o putere estimata de 150 MW. Deasemenea, suntem interesati de consultanta in domeniu, cel putin pentru faza studiilor de prefezabilitate, studii anemometrice, solutii tehnice de amplasament si racordare la SEN, etc.
Astept un mail la adresa mentionata anterior.
Cu stima,
31/07/2011 la 21:21
buna ziua, prin intermediul acestui site as dori sa spun ca detin in zona Mihail Kogalniceanu, extravilan, 47 Ha, intabulate si cu plata impozitelor la zi.Daca va intereseaza o viitoare colaboare va rog sa ma contactati la email: ***whpd@yahoo.com sau la tel 0741066***.
Relatii prin administrator blog!
Cu stima,
Andrei TOCITU
04/11/2011 la 11:58
buna ziua,
va putem oferi spre vanzare un parc eolian situat langa husi, ce are o capacitate de 69 mw. parcul este in stadiu atr, avand toate autarizatiile obtinute. daca sunteti interesati de oferta noastra, pentru mai multe detalii-****.consulting@gmail.com
Relatii prin administrator blog!
04/11/2011 la 18:51
Salut Razvan,
Vorbim de acel Razvan Stoica pe care il cunosc eu!?
SGC
04/04/2009 la 12:11 |
Stimate domnule Stoian,
In primul rand va multumesc pentru existenta acestui site si sper sa am acordul dumneavoastra pentru a incerca sa vin si eu in ajutorul celor care doresc sa investeasca in producerea energiei curate.
Intru-cat vad ca sunteti foarte bine documentat in privinta parcurilor eoliene din Dobrogea mi-ar place sa putem avea o discutie mai larga despre acest subiect, poate vom gasi puncte de interes comun.
Reprezint in zona interesele celui mai mare producator de otel beton din Romania si anume companie Mechel ( cu combinatele de la Targoviste, Buzau si Campia Turzii ). Societatea noastra are toate acreditarile cerute de CE si produce intreaga gama de otel beton necesara structurilor fundatiilor centralelor eoliene. Avand in vedere necesarul de otel beton pentru asemenea investitii recomand cu caldura investitorilor sa ma abordeze cu toata increderea, facilitatea de a cumpara aceste produse direct de la producator putand sa reduca substantial costurile.
Va multumesc si va doresc succes
Cu respect,
Dan DOBRE
04/04/2009 la 12:42 |
Salut Dan,
Pot gazdui gratuit materiale promotionale si link-uri catre paginile Dv web. Pt materialele promotionale am catea restrictii impuse de platforma software: pot afisa texte in word si imagini jpg pot atasa fisiere word si pdf. Pe prima pagina pot afisa in meniul lateral sigla si cu link asociat catre paginile Dv web. In materie de link-uri am o paleta mai larga de optiuni in sensul ca se pot face din mai multe locuri.
Cred ca informatii despre productia interna de otel si despre produsele otelariilor din tara sunt interesante pentru mai multe categorii de utilizatori ai blogului.
Sa trecem la fapte. Daca mi-ati lasat un email a contactez ca sa aveti datele mele de contact.
29/04/2009 la 21:07 |
Ma intereseaza si pe mine acest parc de eoliene,va rog contactati-ma
03/05/2009 la 12:17 |
Sunt din Piatra Neamt si ne-am construit in comuna Dulcesti o casa. Suntem la faza la care trebuie sa hotaram ce sistem de incalzire vom folosi (suprafata locuibila fiind 140mp). In zona unde e casa vantul bate mai tot timpul anului de spunem ca vom locui „pe aripile vantului”. Vrem sa stim cat ar costa un sistem de energie eoliana, ce trebuie facut, mai e programul de subventionare valabil …si alte detalii. In speranta ca ne veti trimite un mesaj cu material informativ va multumim anticipat.
O zi minunata si numai succese in cadrul firmei!
03/05/2009 la 12:47 |
Salut Dorina,
Nu prea am detaliile solicitate de tine. Este necesar sa mai cauti pe internet.
Totusi pentu ca ai nimerit aici trebuie sa stii ca pentru a putea sa fie valorificat ca sursa pe producere a energiei vantul trebuie sa bata cu o anumita intensitate si durata anuala. Aceste caracteristici sunt avute in vedere la proiectarea/alegerea centralei eoliene. Stiu ca exista oferte pe internet destul de atractive in domeniul 3-5 kW de exemplu din China. la un moment dat am fost si eu interesat de o astfel de centrala. Exista si firme romanesti care ofera centrale eoliene de putere mica.
Nu te-as sfatui insa sa fie singura sursa de energie utilizata la incalzirea casei. Sistemele neconventionale pot fi extraordinare dar sunt insotite si de riscul sa nu fie intrutotul adecvate scopului urmarit.
Probabil ca o documentare buna si o colaborare cu niste specialisti bine intentionati pot elimina riscul unei investitii care sa nu confirme!
Poate dupa ce finalizezi actiunea si/sau doar documentarea revii pe blog si ne impartasesti si noua experienta ta.
Succes!
SGC
06/09/2009 la 15:06 |
am 1 ha de pamant an fantanele.sunt 9 ha da e mostenire si cam atata am revine.un sfat se merita sa alerg dupa intabulare si alte cheltuieli cu notarul?.
06/09/2009 la 17:03 |
Salut Mugurel,
Eu cred ca merita. Doar un teren care are succesiunea facuta si este intabulat poate fi valorificat. Acum probabil ca nu toate zonele din comuna Fantanele sunt la fel de atractive pentru constructie de parcuri eoliene dar o zona ca aceasta sunt convins ca ofera si alte oportunitati.
Succes!
SGC
16/09/2009 la 20:39 |
Salut tuturor numele meu este Cornel Dobranis si colaborez in Spania cu o firma ce construieste campuri de eoliene cu fonduri de la Comunitatea Europeana si SUA
Ma puteti ajuta cu informatii despre modalitatea de intrare pe aceasta piata si eventual despre o colaborare in acest domeniu.
Va multumesc pentru amabilitate si astept un raspuns pe adresa mea de mail: dobranis***l@yahoo.com
Relatii prin administrator blog!
Multumesc!
28/10/2009 la 15:42 |
buna ziua.din cate am auzit se va face in cobadin un parc de eoliene.am de vanzare 1 ha de pamant in zona unde se va face.unde ma pot adresa?nr meu este 075777***2.adresa de mail levent_***@yahoo.com
Relatii prin administrator blog!
28/10/2009 la 16:03 |
Salut Levente,
Trebuie sa iti faci publicitate imobiliara in zona, pe mass media si/sau prin agentii.
SGC
11/11/2009 la 15:43 |
Buna ziua.
Din cate am inteles din citirea blog-ului, sunt multe zone in care se vor instala aceste centrale. In cadrul acestui proiect intrevad posibilitatea de operare, monotorizare si metenanta centralizata a centralelor eoliene. Din experienta dv in alte tari cu traditie in producerea energiei electrice din energie eoliana, exista astfel de centre unde se face monitorizarea parametrilor de calitate, operarea si mentenenta?
Sunt inginer in telecomunicatii si vreau sa aplic pt un post in acest domeniu. Pana acum nu am gasit posturi decat pentru energetica, unde nu am experienta. Am experienta in siteme centralizate de operare si intretinere, transmiterea informatiei, telefonie, Internet, televiziune.
Astfel de candidati is gasesc locul intr-o companie energetica sau aceste activitati sunt contractate de teti si trebuie sa-i gasesc pe ei?
11/11/2009 la 18:11 |
Salut Sebastian,
Eu inclin sa iti dau un raspuns favorabil. Specializarea ta se regaseste intre specializarile oamenilor care activeaza atat in companiile producatoare de ee (de toate tipurile) cat si la operatorii de retele din SEN.
Evident ca aceasta specializare se regaseste si la constructorii de centrale si/sau echipamente complexe de protectie, comanda si control.
Probabil ca trebuie sa aplici cu incredere si consecventa la posturile anuntate sau sa incerci sa iti faci cunoscuta disponibilitatea de angajare la cat mai multe companii din domeniul energetic.
Iti doresc succes!
SGC
12/11/2009 la 10:00 |
Domnule Stoian Constantin, multumesc pentru raspuns!
Lucrez intr-o companie de tc in Bucuresti si odata ce am vazut potentiaul proiectului „Eoliene”, am „speculat” un loc de munca aproape de casa si mai mult, un domeniu nou pt mine, lucru care intotdeauna m-a fascinat.
Multumesc inca odata!
Toate bune!
12/11/2009 la 17:48 |
Bafta Sebastian!
SGC
21/11/2009 la 11:33 |
Am vazut un documentar unde au inceput sa se construiasca eoliene si de apartament( au inaltimea de 1.50 si au baterie ,se pot pune pe balcon si cum in Constanta este vant suficient nu ar fi nici o problema )in momentul
cand s-a incarcat bateria ea se opreste dand energie si caldura in ap.cand s-a descarcat bateria ea porneste singura ,deci totul este automat. Intrebarea mea este unde se pot gasi de cumparat si cat ?…Multumesc anticipat.
21/11/2009 la 16:02 |
Salut Elena,
Cauta pe internet. Eu am gasit oferte acum ceva timp de la fabrici din China.
Te rog sa ne tii la curet cu aventura ta!
SGC
28/12/2009 la 10:40 |
Domnule Stoian Constantin,
Va rog sa ma ajutati cu un sfat, am un teren de 10ha in comuna Baia pe care as vrea sa-l valorific prin vanzare; stiu ca este potential in zona pt dezvoltarea proiectelor de energie eoliana.
Nu stiu cum sa abordez problema…unde gasesc potentiali cumparatori? cine dezvolta proiectele in aceasta zona? As putea sa contactez direct marile companii energetice cu propunerea mea de vanzare?
Multumesc anticipat!
28/12/2009 la 20:11 |
Salut Mihaela,
Ai dreptate trebuie sa il ofertezi potentialilor clienti. Acestia pot fi sau pot fi gasiti prin/la:
1 Detinatorii unor autorizatii pentru infiintare parcuri eoliene. La ANRE poti afla lista completa pt toata tara. Eventual exista o parte din informatii si la Transelectrica. Cei care au deja o autorizatie pot fi „bantuiti” de planuri de extindere.
2 Primariile trebuie sa aiba oferta ta (mai ales cele din zone recunoscuta ca avand potential eolian) Potentialii clienti vor contacta mai devreme sau mai tarziu Primariile pt informatii despre proprietari
3 Companiile energetice pot fi interesate de proiecta eoliene. In aceasta categ pot fi: actualii producatori: CET-uri, Hidroelectrica, Marii furnizori: EON, ENEL, CEZ etc,
4 Operatori ec din categ 1 si 3 din alte tari din Europa sau cel putin din Uniunea Europeana care ar putea fi contactati prin Internet, Ambasade sau Camerele de Comert
Despre potentialul terenului tau ar trebui sa stii cat mai multe:
– potential energetic (eventual sa poti intre in posesia unor studii de vant din zone imediat limitrofe sau sa investesti intr-un astfel de studiu)
– prevederile/restrictiile PUG (pl gen de urbanism) al comunei de pe raza caruia este amplasat
– conditii de accea
– eventualele restrictii impuse de vecinatati
– care ar fi posibilitatile de evacuarea puterii produse
– fotografii
– schite topo-cadastrale
– regimul juridic al terenului trebuie sa fie f clar iar terenul sa fie pregatit din acest pct de vedere de vanzare in orice moment! Inclusiv pubicitatea imobiliara trebuie sa fie facuta la zi ca sa nu mai trebuiasca sa astepti inca 30 zile pt acest lucru
Aceste informatii eventual o parte din ele si/sau altele identificate ca relevante vor trebui sa faca obiectul mesajelor promotionale destinate clientilor mentionati mai sus
Probabil ca nu este lipsit de interes si sa iti faci publicitate pe internet in cat mai multe limbi de circulatie internationala
Este de stiut ca vanzarea directa a terenului nu este singura „afacere” care poate fi facuta. Te-ai putea asocia cu un investitor care sa obtina atorizatiile de infiintare a parcului eolian. In aceasta faza pretul terenului creste f mult dar sunt si niste costuri care trebuie facute si un risc ca autorizatiile sa se perimeze pana la vanzare si sa trebuiasca sa fie reluat ciclul.
Succes!
SGC
21/02/2010 la 18:37 |
detin o suprafata de 8 ha. in ramnicul de jos, hotar cu fantanele si cogealac. am solicitari numeroase de a vinde terenul cat mai urgent.
deoarece vreau sa evit aparitia intermediarilor si oportunistilor in aceasta zona va rog sa ma informati asupra viitorului de investitii in aceasta zona.cu stima ing.dan popa
21/02/2010 la 18:47 |
Salut Dan,
Cele mai bune surse de informatii sunt site http://www.anre.ro si site http://www.transelectrica.ro si primaria din zona. Problema este ca rareori ai ocazia sa stii daca lucrezi sau nu cu intermediari. Uneori strategia de utilizare a intermediarilor este stimulata chiar de investitorul principal. Alteori pana se ajunge ca sa existe un investitor principal sunt o multime de intermediari care parcurg etapele incipiente ale investitiei intrun parc eolian. Astlel incat „afacerea” este vanduta de mai multe ori pana cand ajunge in linie dreapta pt finatarea constructiilor aferente parcului.
Se pare ca unii investitori prefera inchirierea terenului.
Pana la urma trebuie sa existe un pret la care sa nu te mai intereseze cui vinzi. Daca obtii acel pret poate ca e Ok!
Succes!
SGC
22/02/2010 la 14:46 |
Si pe mine ma intereseaza acest parc eolian ca avem teren de vanzare sau spre inchiriere pentru centrale eoliene in zona Corbu 1,2 si Sacele 8 adica intre Corbu si Vadu 3,5Ha sa intre Corbu si Sacele 5Ha
22/02/2010 la 18:11 |
Salut Petru,
Acelasi raspuns! Despre Corbu chiar am citit de curand despere o autorizatie de infiintare parc eolian emisa de ANRE. Acum eu nu stiu daca la obtinerea autorizarii solicitantul deja trebuie sa faca dovada proprietatii terenurilor si/sau a inchirierii acestora.
Nu neglija legatura cu Primaria eventual cu serviciul judean de urbanism din Constanta
Poate afisezi oferta la Primarie, pe internet sau chiar pe blog.
Am deschis o pagina cu oferte de inchiriere/vanzare terenuri. Am pus cuvinte cheie potrivite iar WordPress o va oferta motoarelor de cautare si respectiv persoanelor care au bloguri pa aceasta platforma. Cine stie poate merge!
Va invit sa va postati oferta pe acesta pagina. Din timp in timp o voi prelua din mesaj si o voi posta in corpul articolului, eventual completez lista cuvintelor cheie
Succes!
SGC
18/03/2010 la 16:59 |
Am teren in comuna Gradina si am intentia sa il vand daca este cineva interesat ma poate contacta cu un mesaj la nr de telefon 0727785***
Relatii prin administrator blog!
20/03/2010 la 08:42 |
Salut,
Ma numesc omar si detin suprafata de peste 1100 de hectare de teren ideale pentru parcuri eoliene. Am:
– 750 de hectare la CASIMCEA JUDETUL TULCEA,
– 221 de hectare la TORTOMANU, jud.CONSTANTA SI
– 83 de hectare la VULTURU jud. COSTANTA.
Pentru relatii sunati la nr de telefon: 0723 747***.
Relatii prin administrator blog!
22/03/2010 la 15:23 |
Va rog,spuneti-mi adresa de pe internet unde pot gasi fabrici in China,unde fabrica aceste eoliene de apartament.Am auzit ca si la noi in tara sunt dispozitive sau panouri cu energie alternativa?…multumesc anticipat pentru raspuns.
22/03/2010 la 20:29
Elena,
Nu o am! Ar trebui sa caut. Te rog incearca singura. Daca nu te descurci mai vb!
SGC
24/03/2010 la 23:21 |
Va rog,spuneti-mi unde sa caut aceste adrese si voi cauta. Multumesc
24/03/2010 la 23:48
Trebuie sa utilizezi un motor de cautare de ex Google!
SGC
03/04/2010 la 12:07 |
Eu nu sint specialist in energia vantului dar lucrez pe partea de cazare si logistica inca din 2008 cu firme din Germania Spania Austria Portugalia si Danemarca ce lucreaza in parcurile eoliene din zona Constantei.
Pe potentialii investoitori ii pot ajuta cu date de contact ale firmelor ce exectua :
fundatii turbine
producator turbine unii spun ca ar fi cei mai buni
montaj stilpi pentru studierea potentialului eolian
management si consultanta proiect eolian
studii de vint
08/04/2010 la 18:32 |
am 10 ha teren in viisoara -constanta
am vreo sansa sa-l inchiriez pt eoliene
vor ajunge si pe acolo?
08/04/2010 la 23:40
Nu stiu! Insa te poti documenta pe site http://www.anre.ro si http://www.transelectrica.ro urmarind licentele de productie, autorizatiile de infiintare, contractele de racordare
SGC
08/04/2010 la 23:42 |
Stimata doamna
Eu in locul dumneavoastra as cauta investitorii asa cum fac cind le propun serviciile mele, sa nu credeti ca avind 10 ha o sa sta la coada in fata portii sa va caute ei.
Surse de informare sint foarte multe inclusiv la Mediu cit si la CJC iar informatiile sint publice.
08/04/2010 la 23:58
Salut Radu,
Multumesc pentru replica, este corecta!
Spune-mi este o legatura intre „radu” si „cazare Constanta” ?
SGC
09/04/2010 la 00:13 |
Pe mine ma cheama Radu Razvan si inca din 1998 ma ocup de inchirierea apartamentelor in regim hotelier in Constanta si Mamaia, pot spune ca sint printre primele persoane din tara ce au demarat o astfel de afacere.
Ce legatura am cum centralele eoliene, ei bine eu colaborez cu astfel de firme inca din 2008 si colaborez si in prezent cu mai multe companii angrenate in diferite proiecte in Dobrogea, si pentru ca au fost multumiti de serviciile-ajutorul primit de la mine de la 1 companie datorita referintelor am ajuns sa lucrez simultan cu 4-5 companii.
09/04/2010 la 19:19
Salut Radu,
Mai nou, sunt saptamanal 2-3 zile la Constanta. Daca o sa am nevoie de ajutorul tau te caut!
Poti utiliza blogul pentru o discreta promovare a serviciilor tale postand din cand in cand mesaje in diverse locuri.
SGC
13/05/2022 la 18:47
Bună! Am și eu un teren 5000 mp/ și vreau sa -l inchiriez ptr. Un parc eolian . În Sarighiol de Deal, jud. Tulcea lingă Casimcea. .0728805**. Ms…
Relatii prin administrator blog
09/04/2010 la 19:42 |
Daca aveti timp ne putem intilni, numarul meu de telefon il gasiti pe site la contact sau chiar pe prima pagina. Multumesc si pentru ajutorul oferit pentru reclama cum ati vazut eu pina acum nu am incercat asa ceva pentru ca firmele din strainatate ce lucreaza in Constanta ori ma contacteaza ele ori vin eu cu oferte catre ele inainte de a veni in Constanta pentru prima oara.
14/04/2010 la 18:04 |
Buna ziua Domnul Stoian as dori o colaborare legata de sistemele eoliene va frumos sa ma contactati prin e-mail
Va multumesc
14/04/2010 la 19:32
Ok, Vlad!
SGC
17/05/2010 la 14:22 |
Buna ziua,
detin 8 ha teren extravilan la iesire din Corbu cu deschidere la DJ spre Sacele.
M-ar interesa o colaborare pentru instalarea unor sisteme eoliene.
Multumesc.
17/05/2010 la 17:38
Salut VB,
Ceea ce pot face pentru tine este sa mentin anuntul pe blog. Te informez ca exista si un articol pe blog cu oferte de vanzare/inchiriere terenuri pentru ferme eoliene.
Daca vrei mai mult putem discuta despre multiplicarea anunturilor si postarea lor in zone mai vizibile.
SGC
17/05/2010 la 18:49 |
pe site-ul primariei Corbu nu apare nimic despre un eventual parc eolian in zona, dar pe site-ul transelectrica o soc. are aviz pentru centrala eoliena. Cu cine ar trebui sa vb, cu primaria sau direct cu soc. avizata pt. o eventuala colaborare? Multumesc.
17/05/2010 la 20:08
Si cu unii si cu altii! Evident ca de baza ramane potentialul client. Discutia cu primaria poate asigura informatii in sustinerea demersului tau
SGC
17/05/2010 la 19:02 |
Am deschis o pagina cu oferte de inchiriere/vanzare terenuri.
Nu merge link-ul. Eroare „You are not allowed to edit this item”.Mai tre’ sa fac eu ceva?
17/05/2010 la 20:10
gata: vezi ca ti-am intodus linkul cautat in mesaul tau!
18/05/2010 la 14:18 |
Am cautat pe Google, dar nu am gasit nimic.(acele eoliene de ap.cu baterie),si totusi sunt am vazut la tv.pe Discovery.
Va rog,am o rugaminte cum pot lua legatura cu D-ul Radu Razvan?..daca se poate.,am nevoie de investitori pentru proiectul meu. Multumesc anticipat!
18/05/2010 la 19:27
Salut Elena,
Ii trimet eu pe email adresa ta si probabil ca te va contacta dlui!
SGC
20/05/2010 la 13:08 |
buna ziua dle Stoian
sunt managerul unui parc eolian partea de dezvoltare (sunt in faza de inceput). Sunt si inginer energetic si as vrea sa ma sfatuiti, ca si inginer ce as putea aporta la acest proiect? vreau sfatul unui specialist, dvostra sunteti, ca idei am si eu.
multumesc,
Stefania
20/05/2010 la 18:55
Stefania,
Ma bucur sa intru in legatura cu cineva care are sansa sa coordoneze dezvoltarea unui parc eolian. Te voi contacta pe email sa continuam discutia.
SGC
12/10/2010 la 11:00
buna ziua,
sunt inginer energetician, ma ocup de dezvoltare de parcuri eoliene, sunt liber pentru o colaborare.
Am experienta in partea de masuratori, alegerea turbinelor, optimizara parcului, calculul productiei, etc. in acest scop am facut cursuri in Danemarca pentru utilizarea softwurilor de referinta pentru acest domeniu (WAsp si WindPRO).
Pentru o posibila colaborare va rog sa ma contactati pe mail stoian.cristian@ymail.com si sa-mi lasati un numar de telefon.
12/10/2010 la 18:44
Salut Cristi,
Iti recomand sa postezi mesajul pe mai multe pagini. Poate chiar pe toate cele legate de eoliene. Daca doresti sa intri in contact cu o anumita persoana care a postat comentarii voi incerca sa iti fac rost de email.
Succes!
SGC
20/05/2010 la 23:17 |
Daca imi este permis o pot intreba pe Stefania in ce zona se afla acest parc ?
26/05/2010 la 12:35 |
Buna ziua dle.Stoian
Multumesc mult pentru adresa d-lui Razvan,ramane sa-l contactez.Va tin la curent.Daca veniti prin Constanta,va rog contactati-ma.
Cu stima ,
Elena
26/05/2010 la 13:52
Ok, succes!
SGC
01/06/2010 la 16:41 |
Firma spaniola cumparam, inchiriere, asociere( asociere cu persoane fizice, juridice, administratie) teren pentru constructie parc eolian in Judetele Constanta, Tulcea, Galati. Preferabil suprafete mari.
Tel: +40.373.741.*** – intre 09.30-16.00
+34.617.749.***- la orice ora in romana si spaniola
E-mail: office.***@gmail.com
Relati prin administrator blog
01/06/2010 la 19:11
Buna ziua si bun venit!
Ati ajuns intr-un loc unde cererea si oferta se pot intalni. Va rog sa vizualizati ofertele existente pe blog utilizand acest: link!
Succes!
SGC
01/07/2010 la 08:20
salut,m ar interesa oferta dumneavoastra,am un teren in jud constanta comuna mihail kogalniceanu,cum am putea lua legatura??
13/05/2022 la 18:52
Dețin un teren 5000 mp. În Sarighiol de Deal , jud.Tulcea,și as vrea sa închiriez unei firme care se ocupa cu parcuri ptr.Eoliene. info: 0728805***
Relatii prin administrator blog
16/06/2010 la 17:35 |
Asiguram finantare celor care doresc sa dezvolte parcuri eoliene.
Suma minima 10.000.000 euro
Relatii prin administratorul blogului!
26/06/2010 la 22:15 |
Pentru cei interesati va pot spune ca la Fantanele o parte din turbinele aflate in partea de est a Fermei Eoliene au inceput sa livreze in reteaua nationala `energie verde`. In paralel se lucreaza la faza de teste pentru ca treptat sa treaca la treaba cit mai multe turbine. In prezent la Fantanele sint ridicate toate turbinele la care fundatiile au fost pregatite iar in septembrie vor fi finalizate si turbinele restante.
In aceeasi zone deja cei de le Vestas produc prin parcul de la Baia iar Enercon prin parcul de la Mihai Viteazu.
Recent au fost inaugurate si 2 turbine la Crucea iar Silistea se pregateste sa livreze in retea prima cantitate de energie.
01/07/2010 la 08:18 |
Salut!am si eu un teren 10 ha comasate in comuna mihail kogalniceanu jud constanta,cum as putea gasi o firma de eoliene care mi ar putea valorifica terenul???
06/07/2010 la 20:31 |
am o masina de 16t si nu am de munca cu ea daca ma puteti ajuta sa muncesc cu ea.
18/07/2010 la 17:52 |
Sincer nu vad rostul unor astfel de anunturi de genul celor de mai sus.
Eu daca asi fi propietarul unui teren probabil as plati o firma sa imi monitorizeze profilul eoliann al acestuia si in baza acestor studii pot iesi la negocieri avind ceva concret in mina, asa dumneavoastra probabil ati auzit ca vor sa investeasca nemtii si spaniolii in Dobrogea si precum Becali ati cumparat terenuri sperind sa vina nemtii sa le cumpere la dublu.
Asa cum ati obeservat asa ceva nu prea se intimpla si majoritatea companiilor inchirieaza aceste terenuri dar in baza unor studii facute de firme specializate.
Nu vreau sa dezamagesc pe nimeni dar daca ati investit cu gindul ca strainii vor sta la coada pentru a va face oferte de achizitie a terenului va inselati.
Daca aveti capital puteti investi dumnneavoastra in acest proiect si sa deveniti furnizor de energie electrica.
In plus exista foarte multe surse gratis si usor de gasit referitor la parcurile sau la locatiile pentru care se doreste realizarea parcurilor.
In ceea ce priveste anuntul domnului Costel mi se pare jenant stimate domn sinteti banuiesc persoana fizica daca da de ce aveti masina de 16 t ce faceti cu ea ? dumneavoastra credeti ca firmele din strainatate va dau banii dumneavoastra le stringeti mina si la revedere ?
Va dezamagesc toate firmele lucreza pe baza de contract si in plus platile se fac la 30-45 de zile dupa prestatia serviciului respectiv, sincer nu stiu la ce va ateptati dumneavoastra eu doar va spun care este realitatea.
Iar un astefel de anunt denota neprofesionalism.
19/07/2010 la 18:38
Buna seara domnule Radu Razvan,
Sunt si eu utilizator al blogului si imi place sa urmaresc discutiile pe blog. Am vazut ca si alta data ati interventit „suparat” si ati apostrofat oamenii. Eu cred ca nu aveti dreptate sa va ratoiti la lume. Fiecare e cu „crucea lui”. Unii sunt mai bogati altii mai destepti, unii sunt saraci cu duhul. E treaba lor. Fiecare are sperante si nevoi. Si le promoveaza cum ii duce mintea. Poate ca isi pun mari sperante cand pun cate un mesaj ne net. Nu cred ca e treaba Dv sa ii apostrofati!
Eu mi-am dat seama ca va invartiti pe langa oameni de decizie in probleme de eoliene si ca stiti si multe lucruri utile. Foarte bine si sa va fie bine! Daca puteti sa ii ajutati si pe cei care intra in contact cu Dv bine, daca nu iara bine!
Nu vad nici-un motiv sa va maniati pe nimeni.
Aveam si eu nevoie de sfatul Dv, dar acum nu stiu daca mai vreau sa apelez la ajutorul Dv. Daca va fi sa fie o sa gasesc pe altcineva. Daca nu asta e!
Alex
19/07/2010 la 20:07
Alex
Radu Razvan spune:
19/07/2010 la 19:35 | Răspunde modifică
Eu nu sint suparat pe nimeni poate ca sint putin mai pragmatic si am impresia ca unele persoane ce posteaza diferite anunturi aici isi pun foarte mari sperante ca in ziua urmatoarea vor fi contactati de investitori iar eu daca doriti le spun care este realitatea care intradevar este mai cruda dar cam asta este industria energiei vantului in tara si strainatate lucrurile nu sint asa romantice cum par.
De exemplu domnul Costel ce a dat ultimul mesaj in cazul in care o firma are nevoie de o astfel de masina cum pot eu sa il contactez ? (nu are mail si nici telefon de contact in plus nu a oferit nici un fel de detalii legate de pret cum se tarifeaza la ora la km daca ofera factura sau nu daca accepta plata la termen, daca lucreaza si Duminica, daca lucreaza 12-16 ore pe zi, chiar daca pare simplu nu este deloc asa.
Eu am mai cunoscut persoane ce erau `incintate` de astfel de colaborari dar cind au vazut care sint datele problemei au renuntat nefiind obisnuiti cu stilul de lucru si cu seriozitatea nemteasca.
De exemplu cu domnul Dan Stanescu am corespondat pe mail si i-am oferit mai multe sfaturi despre contractul de concesiune am impresia ca a postat pe celalalt topic dar nu are imporanta.
Sper ca lumea a inteles aceste lucruri si de acum inainte voi raspunde doar atunci cind este cazul.
Din pacate eu nu ma invart pe linga oameni de decizie ar fi fost bine sa fie asa (deciziile majore se iau la nivel foarte inalt) dar sint foarte bine informat si studiez singur aceasta problema de mult timp, exista foarte multe informatii ce se pot obtine gratis daca sti cum si unde sa le cauti (chiar si aici pe blog s-a scris despre acest lucru) si am avut norocul sa lucrez cu astfel de firme inca din 2008.
In concluzie daca am jignit pe cineva imi cer scuze dar daca sint persoane ce au inteles cum se poate colabora cu astfel de firme ma bucar ca am putut ajuta pe cineva.
19/07/2010 la 20:13
Interesant schimbul de mesaje! Am si eu o problema: va rog sa utilizati butonul „raspunde„. Permte gruparea discutiei. Cei intersati de subiectele abordate pot asfel sa si inteleaza cine-cu-cine comunica si care e problema dezbatuta.
In rest toate bune. Din punctul meu de vedere cei care au mesaje postate sunt creditati de mine ca sunt bine intentionati si destul de sinceri. Poate uneori mai stangaci in exprimari sau mai putin inspirati dar asta e alta poveste!
Va multumesc pentru intelegere!
SGC
03/08/2010 la 15:55 |
Ma numesc Gheorghe Seban si sunt din Fetesti Ialomita si sunt de profesie subinginer electrician si as dori foarte mult sa lucrez intr-un parc eolian de mare putere. Daca gasesc intelegere cumva la cineva as dori sa fiu contactat pe adresa de email: gheorghe_serban2000@yahoo.com
Va multumesc anticipat!
04/08/2010 la 15:41 |
Multumesc mult dl Stoian pentru intelegerea de care a-ti dat dovada la solicitarea mea. Va voi trimite un CV si daca reusiti sa ma puneti in legatura cu cineva va sunt foarte recunoscator. Va multumesc inca data!
13/02/2011 la 13:07 |
mama mea are pamant[3ha] in arenda la domnul dragomir, asi dori sa stiu daca pe terenul dumnealui intra eolienele pe viitor doresc un raspuns pe email si apoi va pot da detalii tot prin email. multumesc
13/02/2011 la 14:15
Draga Mioara,
Afland despre inspirata arendare a pamantului mamei tale nu pot decat sa te fericesc si sa ii doresc multa sanatate si putere de munca dlui Dragomir.
Pana vin eolienele va mai bate mult vantul! Cand o sa vina o sa prinzi de veste cu 2-3 ani inainte si vei avea suficient timp sa te gandesti ce e de facut.
Pana atunci, daca l-or tine puterile pe dl Dragomir, arenda va curge in voie!
Succes si incredere!
SGC
06/06/2011 la 11:16 |
Buna ziua. Am cautat pe Google informatii asupra unei astfel de arende si nu am gasit decat oferte. Ma poate ajuta cineva cu un pret mediu, real/ha? Care este perioada minima de consesionare? Mentionez ca este vorba despre un teren din jud.PH.
Multumiri anticipate!
06/06/2011 la 17:19
Dna David Frusina,
Cautati prin comentariile legate de eoliene. Cred ca cineva a pronuntat un pret. Altfel eu nu am informatii. Presupun insa ca actioneaza „legea” cereii si a ofertei. Este de retinut ca eolienele, cablurile si drumurile de acces ocupa relativ putin spatiu. Terenul se reda pentru utilizare agricola sau alte utilizari compatibile cu centralele.
Poaet va faceti timp sa studiezi si oferta Win-4-All!
SGC
06/06/2011 la 13:37 |
D-na David,eu am teren in arenda si pot sa va spun:trebuie sa gasiti pe cineva care doreste sa va lucreze pamantul-acestia sunt asociatii sau societati care lucreaza si arendeaza prin contract de aren arendare pamantul. Daca doriti sa va interesati cata suventie se da pe ha va puteti interesa la APIA(agentia de plati)din regiunea din care faceti parte. Contractul de arendare se face pe cati ani doriti doriti, dar in general cel care va lucreaza pamantul va spune si suma.
Nu exista o lege a proprietarului care sa-i apere interesele,asa ca arendasul iti da ce suma vrea el, dar bineinteles dvs. puteti negocia.
06/06/2011 la 14:38
Multumesc. Este vorba despre un parc eolian.
06/06/2011 la 17:42 |
D-na David,cand spuneti de arendare inseamna teteren teren agricol,iar pentru parc eolian inseamna concesiune sau sau vanzare a pamantului,luati legatura cu un specialist cum cum ar fii cu d-ul ing.Stoian Ctin.
08/06/2011 la 11:10 |
buna ziua
am 1 ha extravilan constanta este la 800-1000 m de noul nod rutier(autostrada soarelui) este cadastrat si intabulat ma intereseaza si pe mine sa fac un contract cu o firma eoliana pt inchiriere (in primul rand trebuie facut un studiu de fezabilitate)eventual las si un nr de tel aici 0722828**** multumesc stima.
Relatii prin administrator blog!
03/08/2011 la 19:43
Salut Lucian,
Iti sugerez sa citesti articolele si eventual comentariile legate de problematica infiintarii parcurilor eoliene si sunt convins ca vei fi mai in masura sa apreciezi atractivitatea terenului tau.
Mai vb!
SGC
21/06/2011 la 17:05 |
Buna ziua,
Diverse si interesante informatiile postate. Am un grup de investitori care doresc sa investeasca in parcuri eoliene (vanzare-cumparare) racordate la retea. Se doreste un minim de informatii, precum: data racordarii la retea, puterea fiecarei turbine si a parcului eolian, pretul solicitat.
De asemenea am un client care ofera spre inchiriere si/sau vanzare 23,5 ha teren in zona Saraiu, Constanta. Este cineva interesat in zona?
av. Victor Mardare
03/08/2011 la 19:41
Salut Victor,
Ar trebui sa fie cave informatii generale pe site http://www.anre.ro sau pe http://www.transelectrica.ro
Succes!
SGC
11/07/2011 la 20:27 |
Buna seara ,
Stiti de existenta unui proiect pentru eoliene in jud. Tulcea in zona Daeni- Fagarasul nou? Detin o suprafata de teren de 37ha in tarlaua 40. Sunt interesat de colaborare in demararea unui proiect ,concesionare , eventual vanzare.
11/07/2011 la 21:38
Ar trebui sa fie informatii pe site http://www.anre.ro sau pe http://www.transelectrica.ro
Succes!
SGC
04/09/2011 la 13:09 |
SA SPERAM CA ACESTE FERME EOLIENE NU VOR SCHIMBA DOAR PEISAJUL IN JUD.CONSTANTA EU VOPSESC ACELE PIESE ENORME UNDEVA IN NORDUL ITALIEI .SALUT TOTI CONSATENI DIN PANTELIMON,CALUGARENI
04/09/2011 la 14:19
Salut Stefan,
Bine ai venit pe blog!
SGC
06/09/2011 la 08:22 |
Spune-ti de Constanta ca ar fi favorizata de aceasta energie alternativa, atunci de ce nu se vede la pret ?!
Unde se duce acesta energie?….
Constanta mai are o sursa-Marea Neagra: pe fundul marii exista pungi de hidrogen sulfurat deci un gaz care poate fii folosit, pe timpul lui Ceausescu exista un proiect cu o firma japoneza sa expoloateze acest gaz pentru populatie,la ora actuala nimeni nu face nimic, va dati seama acest gaz este acumulat de secole la cea mai mica miscare seismica si la cea mai mica fisura o scanteie e de ajuns. Este ca o bomba de dimensiuni f.mari.
Daca guvernul nostru ar face ceva cu acest gaz, atunci presiunea nu ar mai fii asa de mare. Poate cineva care citeste acest mesaj face ceva pentru exploatare industriala!
Multumesc!
06/09/2011 la 17:19
Salut Elena,
Interesante probleme ridici!
In legatura cu energia electrica (ee) produsa in centralele eoliene trebuie sa mentionez ca nu este foarte ieftina. Costurile cu infiintarea unui parc eolian sunt mari.
Pe de alta parte producatorul o vinde pe piata libera. datorita incertitudinii legata de posibilitatile de productie (vantul nu bate la comanda!) aceasta ee nu poate sa fie luata in calcul la cosul de ee care se livreaza pe piata reglementata la care au acces cei care nu vor sau nu pot sa activeze pe piata libera.
Daca mai citesti cometarii sau articole de pe blog poti intelege ami multe despre pietele de ee
In legatura cu Marea Neagra este pentru prima data cand aud de acel hidrogen sulfurat. Nu cunosc aplicatii in energetica care sa vizeze utilizarea hidrogenului sulfurat. Asta nu inseamna ca nu exista.
Sa speram ca mesajul tau este citit si de persoane care stiu si pot sa initieze o aplicatie industriala care sa valorifica acest zacamant.
Partea cu „bomba naturala” nu cred ca prezinta un pericol real.
Mai vorbim! In acest caz poti utiliza butonul raspunde de langa numele tau. Mesajele se vor mentine grupate.
Poate iti faci timp sa aderi la platforma de marketing Win-4-All pe care eu o sustin!
SGC
12/09/2011 la 23:44 |
Buna seara,
Aceste informatii despre Marea Neagra, au fost difuzate de
TV-
22/02/2012 la 18:36 |
Buna seara!Am 5 hectare de pamant in Comuna Piatra Judetul Constanta si eram curios daca se ajunge si aici cu eolienele!Am pamantul aproape de lacul Tasaul (aPROXIMATIV 1KM PANA LA LAC)
22/02/2012 la 22:06
Trebuie discutat la Primarie si trebuie monitorizat site Transelectrica si ANRE.
SGC
27/02/2012 la 17:46 |
Buna ziua!
Sunt interesata de colaborare in lucrarile de montare a eolienelor, detin utilaje si specialisti in lucrari de excavare, acoperirea saparurilor etc.
Asept un raspuns pe email: silvia_popa1òyahoo.com
Va multumesc!
29/02/2012 la 15:44 |
adresa corecta este, silvia_popa1òyahoo.com
11/04/2012 la 11:27 |
ce suprafata de teren ocupa o eoliana (amprenta la sol + teren de siguranta)am inteles ca undeva la cca 3000m2 ce dimensiuni poate avea ??? 50/60m multumesc pentru anticipat pentru raspuns
11/04/2012 la 17:29
Salut Nicolae,
Depinde de putere. De ex la cca 2,5 MVA putem avea un pilon de cca 100 m si palete cu diametru de cca 90m. Diametrul fundatiei este de cca 30-40m
Pentru zonele de protectie si de siguranta trebuie accesat Ordinul ANRE 49/2007 art 15 si anexa 3.
Zona de protectie = contur +2,2 m. La zona de siguranta sunt mai nuantate conditiile functie de diversele instalatii/constructii fata de care ne raportam: 7*Diamentrul palelor fata de alt grup eolian amplasat pe directia vantului dominat, 1,5 H pilon+pala , 100 m pana la CF etc
13/06/2012 la 15:16 |
Buna ziua
Dorim sa dezvoltam un proiect cu mori eoliene si suntem interesati sa inchiriem/cumparam un teren in zona Constanta
Cautam „un buton” prin care sa pot contacta administratorul acestui site pentru terenurile lui OMAR,
Astept un raspuns
Cu multa stima
Carmen
ma puteti contacta la tel 0748 28 ****
13/06/2012 la 21:31
Buna seara,
L-am contactat pe Omar sa vedem daca oferta mai este valabila.
La momentul potrivit va voi contacta pe email.
Va sugerez sa utilizati butonul „raspunde” asociat oricarui mesaj deja existent la care Dv veti sa introduceti un nou cometariu.
SGC
18/06/2012 la 14:29 |
detin o suprafata de 13,33 ha, teren compact in zona com. Tortomanu, jud. Constanta, cu carte la zi. Terenul este situat pe un platou inalt, excelent pentru prc eolian, acces asigurat. Si vecinii mei sunt interesati de asa ceva. Suprafata totala disponibila acopera cirac 50 ha.
Pot fi contactat de cei interesati la tel. 0722561***. relatii prin administrator blog
27/06/2012 la 12:29 |
Buna ziua,
Detin proiectul unui parc eolian 370 ha Constanta , 110-132 MW ,cu ATR si toate avizele obtinute ,ma intereseaza care este pretul real de vanzare pe MW.
Va multumesc anticipat
30/10/2014 la 10:23 |
Buna ziua,
nu aveti informatii despre un parc eolian de peste 100 mw,care sa fie conectat la retea si sa fie de vanzare.
Multumesc
Ciprian Sonea
cimarson@yahoo.com
30/10/2014 la 18:23
Anul acesta Parcul Tomis Team de la Fantanele era vb ca este de vanzare. Vedeti detalii pe net. Daca chiar aveti o oferta adevarata sunt aproape convins ca va fi luata in discutie!
Succes!