Ordin 25/2016 metodologie de emitere avize de amplasament


A fost publicat Ordinul ANRE 25/2016 in Monitorul Oficial 504/05.07.2016.

Ordinul ANRE 25/2016 aproba noua metodologie de emiterea avizelor de amplasament si abroga editia precedenta care a fost aprobata prin ordinul ANRE 48/2008 care a fost publicat in MO 436/11.06.2008

Aveti atasat formatul Word al noii metodologii: Ord ANRE 25 2016 Metodologie emiterea avizelor de amplasament

In aricolul : Comunicat ANRE ref actualizarea metodologiei de emitere avize de amplasament aveti un rezumat al schimbarilor din noua metodologie de emitere a avizelor de amplasament.

Gasiti in Ordinul 25/2016 si cateva prevederi care vin sa completeze Metodologia pentru evaluarea condiţiilor de finanţare a investiţiilor pentru electrificarea localităţilor ori pentru extinderea reţelelor de distribuţie a energiei electrice aprobata prin Ordinul nr. 75/2013

Etichete: , , , , , , , , ,

50 răspunsuri to “Ordin 25/2016 metodologie de emitere avize de amplasament”

  1. cristian Says:

    Multumesc. Spor!

  2. Caprioreanu Cristian Says:

    Intrebare ?
    Acest ordin , sau mai bine zis , prevederile acestuia se aplica si in cadrul contractelor de interes public , lucrari de interes national , gen Autostrazi ?

    Multumesc ,

  3. Icsulescu Says:

    Interesant art.5, alin.(2), unde se specifică faptul că daca este o locuintă, s<30kVA, si distanta mai mare de 100m, i se trimite o scrisoare. Dar nu si până acum era specificat in avizele de amplasament daca se pot racorda sau nu ?

    Am gasit pe internet o poza cu un AA de prin 2011 si este specificat:
    "In zona de aparitie a noului obiectiv exista retea electrică de distributie" si se bifeaza "Da" sau "Nu"
    de asemenea
    "Noul obiectiv poate fi racordat la reteaua existenta" se bifeaza "Da" sau "Nu"

  4. Marius Vasile Says:

    Din pacate, datorita acestui ordin al ANRE, nu pot obtine aviz de amplasament si implicit autorizatie de construire. Detin un teren intr-o lotizare cu drum de servitute. Lotul meu este ultimul, la 200ml de sursa de ee . In acest moment sunt 5 case in constructie (aproape de final ) ce au obtinut avize de amplasament inainte de iul 2016 (aceeasi lotizare). Prin acest ordin se doreste oprirea de la autorizarea constructiilor la distante mari fata de sursa de ee dar este absurd sa consideram ca pentru lotul meu nu exista solutie de racordare in conditiile in care sunt gard in gard cu doua case bransate la ee ( plasate tot la 200ml de sursa -lotizarea vecina – contoare in capatul dr de servitute ) …
    Va rog sa ma ajutati cu un sfat pentru a putea obtine aviz de amplasament . Pot obtine o derogare de la acest ordin daca abordez ANRE? Exista alta varianta? Multumesc

    • stoianconstantin Says:

      Puteti solicita sprijinul ANRE. In acest mod ajutati si OD sa rezolve o problema particulara pt care in reglementarile ANRE nu se dau detalii si nici derogari. Solutia punctuala pe care o va da ANRE va putea fi utilizata ulterior de DO pt rezolvarea altor cazuri similare.
      SGC

    • cristian Says:

      Din cele relatate de dumneavoastra ,nu am inteles daca operatoul de retea din zona a emis avizul de amplasament nefavorabil .
      Pana la capatul drumului de servitute ,unde inteleg ca ceilalti vecini au deja montate BMPM -uri ,ce distanta este pana la ultimul stalp al retelei publice?
      Daca aveti si un plan de situatie al zonei ,ar fi util de analizat ,deoarece ,dumneavoastra puteti beneficia si de prevederile ord ANRE nr.180 /2015.

    • Marius Vasile Says:

      Mi-a fost trimis un raspuns scris prin care imi aduc la cunostinta prevederile ordinului ANRE datorita caror nu imi poate fi eliberat avizul de Amplasament (distanta peste 100ml pana la sursa; putere maxim simultan absorbita <30kv ; anul acesta sau in anul urmator nu sunt prevazute investitii in extindere de retea ) . Drumul de servitute este perpendicular pe drumul public ; pe marginea drumului public este ingropat cablul apartinand electrica . De la terenul meu pana la drumul public sunt 200ml. Daca imi oferiti o adresa de email, pot atasa o schita ce include situatia in zona.

    • cristian Says:

      cristian.diaconescu@ercon.ro

    • Marius Vasile Says:

      Va multumesc pentru ajutor!

      Am trimis catre electrica o solicitare prin care am cerut reanalizarea cererii mele pentru eliberarea avizului de amplasament. Am pus accent pe faptul ca au luat in considerare lungimea drumului de servitute si au facut referiri la acest drum desi este privat, astfel incat au fortat aplicarea ordinului ANRE, situatia in care solicitantul este informat ca nu se poate emite avizul.

      A fost emis, in cele din urma, avizul de amplasament 🙂

    • Daniela Stan Says:

      Buna seara, am o situatie asemanatoare cu cea descrisa mai sus de dumneavoastra, as dori daca se poate sa-mi dati detalii despre demersurile facute ptr obtinerea avizului de amplasament.
      Va multumesc.
      adresa de e-mail: danastan78@yahoo.com.

    • stoianconstantin Says:

      E putin probabil ca dl Marius Vasile sa vada mesajul Dvs. Ii voi trimite un email poate asa veti resui sa obtineti un raspuns de la dlui!
      SGC

    • Sebastian Says:

      Domnule Stoian, as dori, daca se poate, sa ma puneti si pe mine in legatura cu domnul Marius Vasile. Ma aflu intr-o situatie similara cu a dumnealui (doar ca drumul de acces nu este privat), si as dori mult sa aflu mai multe detalii despre obtinerea avizului de amplasament.

      Va multumesc mult!

    • stoianconstantin Says:

      I-am transmis pe email mesajul Dv!
      Toate cele bune!
      SGC

    • Radu Says:

      Buna ziua,

      Am primit si eu tot un aviz negativ din partea enel deoarece terenul meu se afla la 140 m de retea dar in acelasi timp vecinul de langa mine a primit aviz favorabil. Terenul meu se afla la un drum public.

      Puteti lua legatura, va rog, cu domnul Marius Vasile pentru a ne da mai multe detalii legate de procedura de reanalizare a cererei de aviz?

      Multumesc,
      Radu

  5. cristian Says:

    Felicitari!
    Trebuie insistat ,deoarece ,nu toti operatorii lor sunt instruiti .Este mai usor sa dai raspunsuri nefavorabile decat sa-ti muncesti putin mintea. Ce va recomand pe viitor este sa va alegeti un consultant de specialitate ,dar unul care sa va reprezinte interesele dumneavoastra de utilizator.
    Bafta!

    • stoianconstantin Says:

      Buna seara,

      Dl Cristian, va multumesc pt activitatea Dv pe blog!

      Va incurajez sa continuati.

      Va sugerez sa utilizati butonul raspunde asociat numelui persoanei careia vreti sa ii dati o replica.

      In acest fel discutiile se pastreaza grupate si devin utile ca studii de caz si altor utilizatori.

      SGC

  6. cristian Says:

    Va multumesc.

  7. Icob Mihai Says:

    Buna ziua,
    Stie cineva despre „Ordin MLPAT nr 1895/2016′ care stipuleaza ca toti RTE_istii de instalatii vor fi validati de Inspectoratul de Stat in Constructii (inclusiv cei facuti de ANRE) si legitimatiile de RTE_ist ANRE nu mai sunt valabile.?

    Eu am fost in audienta la Inspectorul General ISC si mi-a confirmat acest lucru.

    Cred ca voi da ministerul in judecata.

    • stoianconstantin Says:

      Buna seara,
      Am publicat Ord MLPAT (MDRAP!) ca s aasigur un spatiu dedicat pentru discutii. Poate amorsati acolo dezbaterea!
      Multumesc!
      SGC

  8. Icob Mihai Says:

    Buna ziua,
    Multumesc pentru logistica.

    Eu am discutat peste o ora in contradictoriu cu inspectorul general. Sunt zero pe legislatie, armonizare legislatie, grade legislative (ordin, lege, lege organica, constitutie, similitudine intre hotarari de guvern si legi date de parlament, etc).

    In fond orinul 11/2013 al ANRE este dat in conformitate cu articolul 96 (alin 6-7) din legea 123/2012, care este lege organica. Le-am spus si cascau ochii la mine, aparent mirati. In discutia care am avut-o mi-au promis(oral) ca vor medita la discutie si vor incerca sa modifice ceva.

    • Icob Mihai Says:

      Nu stiu ne putem adresa direct(orice muritor) sau dupa un proces?

    • stoianconstantin Says:

      Direct, incercati pe net!
      definiti cat mai clar problema cu citate din lege/Ord si relatarea discutiei avute!
      SGC

  9. Icob Mihai Says:

    Multumesc!

  10. Caprita Dan Says:

    As dori si eu parerea dumneavoastra.

    Intr-un caz similar am primit si eu raspuns negativ.

    Ce nu-mi este clar de ce se aplica art. 5 alin. 2 „b) puterea maxim simultan absorbită solicitată prin cererea de racordare este mai mică de 30 kVA;” daca eu nu solicit decat aviz de amplasament, neexistand o cerere de racordare din partea mea.

    De asemenea mi s-a recomandat sa urmez art. 5 alin. 4 „Face excepţie de la prevederile alin. (2) situaţia în care solicitantul prezintă o declaraţie conform căreia soluţia de alimentare cu energie electrică a viitoarei locuinţe nu implică racordarea la reţeaua electrică de distribuţie publică de joasă tensiune; documentul în cauză constituie anexă la avizul de amplasament.”

    Le-am spus ca in cel mai rau caz o sa dau declaratie la notar ca nu voi solicita racordare doar pentru „anul în curs şi nici în anul următor” asa cum se precizeaza si in cazul lor, nu perioda nedeterminata cum vor ei.

    Mi se pare abuziv sa dea un aviz negativ prezent pe o presupunere a lor ca in viitor doresc conectarea la reateaua lor. Avizul de amplasament ar trebuie sa se rezume strict doar art. 3 alin 2. aviz de amplasament „a) îndeplinirea condiţiilor de coexistenţă a obiectivului cu reţelele electrice ale operatorului;”

    • Caprita Dan Says:

      Discutia as dori sa se refere la modalitatea concreta de aplicare a ordinului 25/2016 si strict pe textul de lege, ca asa se pot face multe speculatii.

      Cat despre monopul, concurenta reala intotdeauna a fost benefica, cel putin la nivel de linii de joasa tensiune se poate face fara probleme (este parerea mea). La fel ca si in cazul firmele de distributie cablu TV si Internet a dus la dezvoltarea retelei si scaderea pretului.
      Asa ar exista si din partea furnizorilor o atitudine constructiva.

      Am avut experiente negative atat cu frontoffice-ul cat si cu backoffice-ul lor pentru niste probleme simple care au durat luni de zile fata de termenul legal de 30 zile din varii motive: ca se le aduc eu diverse acte care nu erau in sarcina mea si nu se referea la terenul meu ci al primariei, ba ca nu erau plecati prin concediu (de parca se inchide firma in anumite perioade), ba ca sa-mi retrag cererea si sa mai astept, etc.

  11. Icob Mihai Says:

    Buna ziua,

    Nu sunt un fan al distribuitorilor de energie electrica ,dar in aceasta problema au dreptate.

    Dand avizul de amplasament favorabil prin legislatia paralela ei isi asuma datoria de a alimenta cu energie acea constructie.

    In ansamblu costurile (investitiile ) sunt uriase. Dupa cum bine stiti in Romania nici un distribuitor nu mai este de stat sa faca investitii ca „fapta buna”(nici Electrica). Aceste investitii produc gaura in buget (pierderi) si actionarii ce vor primi? Cum nici dumneavoastra nu cheltuiti bani aiurea nici distribuitorii nu cheltuie. Ar trebui ca sarcina sa fie preluata de primarie sau de cel care solicita.

    • Caprita Dan Says:

      As dori sa-mi raspundeti punctual. Care cerere de racordare, ca nu exista asa ceva din partea mea. Este o pozitie de forta din partea lor datorita monopolului. Iar daca ar fi sa fac eu investitia, de ce sa fie preluata de ei apoi? Ca daca o fac ei nu devine a mea.

      Mi se pare ca se amesteca in mod voit cele doua: aviz amplasament si cerere de racordare.
      De ce sa-mi ingradeasca mie un drept pe terenul meu? Poate eu ma alimentez cu energie solara, eoliana, etc, problema mea.

    • stoianconstantin Says:

      Buna dimineata,

      Va propun sa definim mai concret prpblema Dvs:

      1) puneti in discutie continutul metodologiei sau
      2) aveti o nemultumire legata de modul in care este aplicata?

      M-ar interesa si sa dezvoltati putin ideile legate de „monopolul in distributia energiei electrice”.

      Cum vedeti Dv problema existentei mai multor retele de distributie amplasate fizic pe acelasi teritoriu apartinand unor agenti economici diferiti care sa oferteze serviciul de distributie? Mergem mai departe fiecare din acestia sa functioneze dupa regulile lui, acceptam legea cererii si ofertei ca unica balanta sau agreem totusi existenta unui reglementator unic, ca acum, ANRE?

      As prefera sa continuam discutia utilizand butonul „raspunde” de langa numele Dvs astfel incat comentariile sa se mentina grupate si sa aiba prin acesta o utilitate si pt alti cititori ai blogului.

      SGC

    • Icob Mihai Says:

      Buna ziua,
      Domnul Stoian Constantin a fost mai analitic, eu m-am exprimat mai implicit.
      Daca dumneavoastra dati o declaratie ca nu doriti energie electrica va elibereaza „Avizul de Amplasament” imediat. De ce nu dati aceasta declartie?Pentru ca apoi cereti energie electrica.Pentru a va aduce energie la poarta ei trebuie sa faca investitii consistente care nu le amortizeaza nici in 50 de ani ,asta este cheia.Si distribuitorii sunt societati comerciale si nu pot merge pe pierdere.

    • Caprita Dan Says:

      Scrie cumva in avizul de amplasament ca se obliga sa ma racordeze la reteaua lor? In exemplele care le-am vazut se raspunde separat la posibilitatea conectarii la reatea. De ce se amesteca cele doua probleme? Apoi cine nu-i lasa in eventualitatea ca doresc ulterior sa ma conectez la retea sa-mi respinga cererea?

      Iar daca se judeca, apoi sa se judece cu aceeasi unitate de masura pentru toti: daca ei motiveaza pentru anul in curs si anul urmator, eu de ce as da o declaratie pe termen nelimitat?

    • Caprita Dan Says:

      Citind acum si art. 22 si art 23, atata timp cu nu exista probleme de coexistenta, avizul de amplasament trebuie sa fie favorabil.

      „Art. 22.
      Avizul de amplasament emis de operatorul de reţea poate fi:
      a) aviz de amplasament favorabil, prin care se exprimă acceptul pentru amplasamentul propus de către solicitant;
      b) aviz de amplasament favorabil condiţionat, prin care se exprimă acceptul pentru amplasamentul propus, condiţionat de realizarea lucrărilor necesare pentru devierea ori mutarea instalaţiilor operatorului de reţea şi/sau de realizarea lucrărilor de modificare a instalaţiilor reţelei electrice pentru îndeplinirea condiţiilor de coexistenţă impuse de norme, în situaţia în care obiectivul constă într-un proiect de infrastructură de transport transeuropeană;
      c) aviz de amplasament nefavorabil, prin care se exprimă neacceptarea amplasamentului.”

      „Art. 23.
      (1) Operatorul de reţea emite un aviz de amplasament favorabil atunci când amplasamentul propus de către solicitant nu afectează reţeaua electrică.”

      De fapt formularea lor este inconsecventa pentru ca la art. 5 alin. 2 „îl informează că nu poate fi emis avizul de amplasament”. Pai cum sa nu poata fi emis avizul de amplasament cand art. 22 precizeaza clar cum poate fi acel aviz. In cel mai rau caz el poate fi „aviz de amplasament nefavorabil”

      ==========
      Dar probabil vor sa stea linistiti si sa nu faca nimic in privinta extinderii retelelor. Atlfel nu s-ar preciza in art. 6 alin. 1 ca au obligatia sa informeze autoritatile locale despre cererile de avize amplasament fara solutii de racordare. Nu mai bine pun omul sa declare ca nu vrea racordare?
      „Art. 6.
      (1) Semestrial, până cel târziu la datele de 15 iulie şi 15 ianuarie ale fiecărui an, operatorul de distribuţie concesionar are obligaţia să informeze în scris autorităţile administraţiei publice locale şi centrale cu privire la numărul locuinţelor din zonă pentru care există depuse în ultimii 2 ani cereri de avize de amplasament şi/sau cereri de racordare, dar nu se pot stabili soluţii de racordare motivat de faptul că nu există în apropiere reţea electrică de distribuţie publică de joasă tensiune.”

    • Caprita Dan Says:

      Sper ca vom ajunge la un moment dat cand servicille si utilitatile de baza nu vor mai fi considerate un lux si monopol, iar concurenta, ca in orice domeniu, isi va spune cuvantul.

      Multumesc tuturor pentru raspunsuri si va doresc „Craciun fericit”!

  12. Icob Mihai Says:

    Buna ziua,

    Dumneavoastra acum v-ati apropiat de adevar.

    Problema este un pic mai complicata. Daca v-ar da aviz de amplasament favorabil (sunt convins ca pe locatie nu trece nici un cablu, daca ar trece ati norocos in acest moment), dumneavoastra ati construi ceva acolo si evident veti avea nevoie de curent.

    Cu un avocat iscusit le puteti creia probleme in sensul de ai obliga sa va racordeze. Avocatul iscusit demonstreaza ca sunteti o persoana de buna credinta si nu ati stiut ca nu veti beneficia de energie electrica. Pe aceasta speta au extrem de multe probleme,

    Unii si-au constrit case pe diferite locatii chiar extravilan. Intrucat legislatia cu racordarea este stufoasa si oricand un avocat bun gaseste ceva , un articol chiar din ordinele emise de ANRE si sa-i primbe prin tribunale. Acest aspect cu avizul de amplasament a fost introdus chiar la solicitarea distribuitorilor.

    Domniile lor au demonstrat cu cifre ca prin aceste solicitari de racordare in locatii fara solutie, daca le-ar satisface ar depasi investitiile care trebuie sa le faca obligatoriu. Sa stiti ca daca doriti sa va realizati un racord de orice natura (JT, MT, IT) si sa va ramana dumneavoastra nimei nu este impotriva. Va dau acceptul ca mare drag.

  13. Chirvase Cicilia Says:

    1) Am primit aviz negativ de la Electrică Galați legat de amplasarea unei construcții pe un teren situat in sat Costi.

    2) Lotul meu este la 150 M liniari de sursa de energie electrică.

    3) Menționez ca in zona, pe partea in care este lotul sunt 5 case construite, branșate la energie electrică , iar pe partea opusa sunt tot 5, ultimele fiind branșate la e. e . fiind la o fost de aproximativ 200 M .

    4) Mai mentionez ca langa gardul ce desparte lotul meu de lotul vecin, este amplasată o rețea electrică pe stâlpi de 380 V ce alimentează vecinul din fata.

    Va rog sa ma ajutați cu un sfat pentru a obține avizul de amplasament și implicit autorizație de construire.
    Va mulțumesc !!!

    • stoianconstantin Says:

      Va recomad sa cititi ordinele ANRE 59/2013 si 75/2013 pe blog sau pe site http://www.anre.ro. Eventual pe blog sa cititi si cateva studii de caz poastate le articolele legate de avizul th de racordare (ATR) sau la cele de electrificari ca sa va clarificati optiunile.

      Informatiile oferite la punctele 2, 3 si 4 sunt putin divergente, confuze! Ar ajuta o schita. Veti vedea in reglementari ca distanta de la limita Dv de proprietate la cel mai apropiat capat al retelei stradale este foarte importanta.

      Eu inclin sa dau dreptate OD si Dvs lagat de cei 15o m invocati dar ma nedumereste afirmatia de la punctul 4? Sa nu fi vazut reprezentantii OD acest capat de retea sau o fi vorba de un bransament/retea privata cu masura pusa undeva spre postul de transformare?

      Mai vb!

    • Caprita Dan Says:

      Si eu am primit intr-o prima faza (Galati, Vinatori) un raspuns asemantor: „nu poate fi emis aviz de amplasament” cu toate ca art. 22 zice clar: Avizul de amplasament emis de operatorul de reţea poate fi: a) aviz de amplasament favorabil, b) aviz de amplasament favorabil condiţionat, c) aviz de amplasament nefavorabil. Din punctul meu de vedere este un abuz din partea lor pentru ca eu am cerut aviz de amplasament si nu de bransare, iar raspunsul lor trebuie sa se rezume strict la coexistenta constructiei mele cu retea lor.

      Vedeti ca in ordinul 25/2016 art.5 „(4) Face excepţie de la prevederile alin. (2) situaţia în care solicitantul prezintă o declaraţie conform căreia soluţia de alimentare cu energie electrică a viitoarei locuinţe nu implică racordarea la reţeaua electrică de distribuţie publică de joasă tensiune; documentul în cauză constituie anexă la avizul de amplasament.”
      Eu am fost la notar (ca sa deblochez lucrurile) si am dat declaratie ca nu voi solicita pentru anul in curs si nici in anul urmator alimentarea cu energie electrica de la operatorul de retea (ma descurc si cu un generator in perioada construirii iar intre timp mai apar si alte solutii). Mi-au recomandat sa dau acea declaratie la notar fara conditionarea perioadei de timp, dar asa cum in acel ordin art. 5 (2) ei mentioneaza „deoarece nici în anul în curs şi nici în anul următor nu sunt condiţii pentru racordarea locuinţei la reţeaua electrică” si cum nu pot garanta pe un orizont de timp mai mare extinderea sau nu a retelei, la fel am mentionat si eu in declaratia la notar. Intr-un final au fost nevoiti sa-mi dea aviz de amplasament favorabil si am obtinut autorizatia de constructie.

    • stoianconstantin Says:

      Dna Cecilia,
      V-am sters mesajul pt ca l=ati postat inafara zonei dedicata studiului Dvs de caz.
      Rog utilizati butonul raspunde de langa numele Dvs pri d ecate ori postati un comentariu pe un subiect deja deschis.
      Sa stiti ca tot nu imi este clar daca aveti retele ale OD la o distanta mai mica de 100 m de lotul Dvs. Daca raspunsul este afirmativ atunci puteti cere OD ATR cu solutie de la respectivul capat de retea aflat la mai putin de 100 m le lotul Dvs. Daca raspunsul este negativ aveti nevoie de o extindere a retelei stradale Vezi Ord ANRE 59 si 75/2013

  14. stere Says:

    Buna Ziua,

    Am o situatie in care s-a emis un aviz nefavorabil de la electrica datorita faptului ca viitoarea locuinta este la 120 m fata de reteaua de electricitate.
    Mentionez ca terenul are iesire la un drum de servitute perpendicular cu soseaua principala.
    Ma puteti ajuta?

    • stoianconstantin Says:

      Va sugerez sa cititi pe blog articolele, comentariile si Ordinele ANRE 59/2013 si 75/2013 respectiv 25/2016 si sint convins ca va veti explica reactia OD si veti identifica rapid care sunt optiunile Dvs.

      Mai vb daca raman neclaritati.
      SGC

  15. Manole Florentina Says:

    Buna ziua,
    Va rog daca se poate sa ma ajutati sa iau legatura cu domnul Marius Vasile , care la data de 09.11.2016 a postat un raspuns privind obtinerea avizului de la enel ,dupa reanalizarea dosarului.
    Ma aflu intr-o situatie similara cu dumnealui .
    Va multumesc mult !

    • stoianconstantin Says:

      I-am transmis un email.
      Va rog sa veti in vedere sa mentineti discutia grupata prin utilizarea butonului „raspunde” de langa numele celui care deschide un subiect. In acest fel discutia devine coerenta si poate utila pentru alti utilizatori ai blogului!
      SGC

  16. Radu Says:

    Buna ziua,

    Am primit si eu tot un aviz negativ din partea enel deoarece terenul meu se afla la 140 m de retea dar in acelasi timp vecinul de langa mine a primit aviz favorabil. Terenul meu se afla la un drum public.

    Puteti lua legatura, va rog, cu domnul Marius Manole pentru a ne da mai multe detalii legate de procedura de reanalizare a cererei de aviz?

    Multumesc,
    Radu

    • stoianconstantin Says:

      Nu gasesc numele „Marius Manole”.
      Postati mesajul Dv utilizand butonul „raspunde” la comnetariul celui a carui opinie o doriti si va pun in contact cu dlui
      SGC

    • Radu Says:

      Imi cer scuze, numele era Marius Vasile. Am postat un raspuns la mesajul dansului.

      Multumesc,
      Radu

    • stoianconstantin Says:

      I-am transmis mesajul Dvs dlui Marius Vasile. Sa speram ca va va contacta!
      SGC

    • Cartoful Says:

      Conform ord.25/2016, puteti obtine Aviz de amplasament Favorabil (sigur, cu mentiunea ca nu exista instalatii ale OD care sa afecteze teren pe care doriti sa construiti), fie daca solicitati mai mult de 30kVA, fie daca declarati ca va veti asigura energie electrică din surse proprii.

Lasă un răspuns

