Retele de distributie a energiei electrice iarna 2016


SGC 2010

Prin amabilitatea unor colegi am primit cateva poze relevante pentru dificultatea interventiilor in retele pe timp de iarna si implicit pentru riscurile care pot determina intreruperi in distributia energiei electrice catre consumatori.

DSCN0602

DSCN0606

DSCN0607

Va recomand pe blog:

Cosmarul Gandului: penele de curent

Calamitati in retelele electrice

Live, efectele defrisarilor neefectuate!

Dezastre previzibile!

Exemplu american: gandirea pozitiva

Pana de curent a paralizat America de Nord mai rau decat un atentat terorist

Caut parlamentar pentru initiativa legislativa privind coexistenta LEA cu vegetatia

Sarbatori fara lumina

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

4 Răspunsuri to “Retele de distributie a energiei electrice iarna 2016”

  1. Marian Munteanu Says:

    Imi dau seama ca postarea este din categoria „no comment” sau pe limba noastra „fara cuvinte”.

    Pozele sunt suficient de relevante pentru orice mirean. Imi imaginez ce indeamna sa faci o reparatie pe un astfel de stalp la 20 metri inaltime.

    Stiu ca retelele, mai ales cele de inalta tensiune au trasee pronuntat „off road”. Este o aventura pe viscol si zapada sa ajungi la locul defectului.

    Toata tara sta cu sufletul la gura cand, pe bani publici, cu „senilate” niste oameni de bine „se aventureaza” in grupuri de 5-6 persoane sa salveze cate un batran. In acelasi timp pe televizoare urla indignatii ca impotriva penelor de curent.

    In acest context e drept ca pozele prezentate sa fie lasate sa vorbeasca singure!

    Am vazut la americani ca autoritatile le spun oamenilor stati in casa nu putem dezapezi. Peste 200 000 de case sunt fara electricitate si oamenii inteleg ca este o legatura de cauzalitate directa intre avarii si urgia de afara. Au incredere ca in cel mai scurt timp omeneste posibil defectiunile vor fi reparate. Aceasta cred ca este lectia firescului intr-o societate civilizata.

    MM

  2. Gabriel Mertoiu Says:

    Si cand ma gandesc ca inca se insista pe dimensionarea LEA 110kV pe zona meteo B (zona Dobrogea)..Recent am asistat la un galopaj ce mi-a antrenat pulsul la maxim. Iar modernizarile se fac greu si de cele mai multe ori cu gabarite, sageti si calcule de tractiune gresite.Intradevar imaginile prezentate de dvs. prezinta o situatie imposibil de prevenit.
    Cu respect, Gabi M.

  3. RADU Says:

    Am trecut si eu prin astfel de interventii in aceasta iarna domnule Stoian. Am avut multe in Prahova…dar nu chiar ca in alte judete din sud-estul tarii. Pentru mine la inceput de cariera de electrician …fiind doar la a doua iarna pe retele…si in conditiile in care compania NU a fost in stare sa imi asigure echipament de protectia muncii complet ( nu mi-au dat niciodata bocanci) am simtit ce inseamna la propriu degeraturile…. Cat despre anonimatul celor care repara retele, atingand subiectul ” ce mai este meseria de electrican” va voi spune cate ceva la articolul ” Cod Rosu: explozia unui intrerupator de 110 kV.
    Daca privesti din punct de vedere artistic …gheata sta intr-un mod deosebit pe conductori…

Lasă un răspuns

