UNIMEC, Stalpi Metalici Zabreliti pentru LEA mt _actualizare 5


Avem setul complet de informatii despre domeniile de utilizare ale stalpilor metalici zabreliti produsi de UNIMEC in formatul necesar inserarii direct in documentatii.
Succes!
SGC

6 răspunsuri to “UNIMEC, Stalpi Metalici Zabreliti pentru LEA mt _actualizare 5”

  1. Iacob Mihai Says:

    Buna ziua,
    Desi de mult nu am mai intervenit acum cand am o problema cer sfatul pe acest blog.

    Problema este urmatoarea:

    Eu am fost autorizat ca electrician si inainte de ANRE. Legitimatia respectiva am pierdut-o sau nu stiu unde este. La Electrica sunt intro evidenta dar spun ca nu sunt abilitati sa-mi confirme faptul ca am fost autorizat. Totodata Electrica spune ca a trimis la ANRE situatia. Cum as putea face rost de dovada autorizarii mele inainte de a fi autorizat de ANRE?

    Cu stima , Iacob Mihai.

    • stoianconstantin Says:

      Buna ziua,

      Daca Electrica Bucuresti va refuza ramane sa apelati la sucursala din judetul Dv (daca locuiti intr-un judet unde Electrica Bucuresti mai activeaza) respectiv la subunitatea operatorului privat care a preluat respectiva sucursala a Electrica (in varianta asta sansele deja scad mult!) sau sa cerereti confirmarea chiar de la ANRE care ar trebui sa aibe listele primite de la Electrica Bucuresti cu fostii electricieni autorizati.

      Altfel ca in multe alte situatii cred ca ar merge si o actiune in constatare in instanta unde se accepta inclusiv proba cu martori.

      Cu stima,
      SGC

  2. Iacob Mihai Says:

    Buna ziua,
    Eu locuiesc in Galati si aici am dat examen inainte de a se organiza de ANRE. Electrica Furnizare din Galati spune ca are evidenta cu cei autorizati (printre ei sunt si eu) dar nu este abilitata sa dea dovezi in acest sens. Ei(Electrica) afirma ca au trimis la ANRE situatia si cred ca de acolo ar trebui sa obtin acest act.

    Eu am scris pe FORUM cu speranta ca cineva s-a mai lovit de aceasta problema. Nu stiu ce am facut cu legitimatia data de Electrica. Nu merg pana la proba cu martori nu merita , nu cred ca as avea prea mult de castigat.

    Ma gandeam sa ma retrag din activitatea de salariat cu norma intreaga(zi lumina) si sa mai fac cate ceva” pe ici pe colo” ca m-am cam plictisit, eu deabia acum am inteles de ce s-a prabusit comunismul fara nici un foc de arma din exterior. Eu sunt la pensie de mult dar si lucrez cu contract de munca pe perioada nederminata.

    Cu stima , Iacob Mihai

    • stoianconstantin Says:

      Adresati cerere scrisa data spre stiinta si la ANRE. La OD puneti si dovada (OK-ul de la fax) ca ati trinis cerera si la ANRE. Ar trebui sa se poata!
      SGC

  3. Iacob Mihai Says:

    Buna ziua,
    Chiar acum am primit un fax de la ANRE in care spun ca nu mai au evidenta.Electrica o are dar nu este imputernicit sa-mi dea adeverinta. Din aceasta dilema nu putem iesi.
    Cu stima , Iacob Mihai.

Lasă un răspuns

