Alin vrea sa vada cum arata un PTA pe doi stalpi


Salut Alin,

Am gasit o fotografie cu un PTA pe dai stalpi. E cam vechi dar in principiu si cele noi se construiesc cam la fel!

Etichete: , , ,

4 răspunsuri to “Alin vrea sa vada cum arata un PTA pe doi stalpi”

  1. Chirita Marius Says:

    puteti sa-mi da-ti si mie configuratia (cu incadrarea in normele ENEL) a unui PTA. In tot ce am gasit in normele ENEL nu gasesc nicaieri cum ca s-ar folosi si cadru de sigurante(nu l-am gasit in normele lor deloc, cel putin in cate am reusit eu sa fac rost). Am de facut un proiect pe zona ENEL si nu mai stiu sa ma descurc

    • stoianconstantin Says:

      Salut Marius,
      pe site http://www.anre.ro ENEL a pus toate specificatiile tehnice ale echipamentele si materialele agreate. sunt vreo 3000 de pagini. Probabil ca trebuie doar rabdare!
      SGC

  2. Marius Chirita Says:

    o am pe aceea are 2311 pagini, dar nu se regasesc cele de care am intrebat eu, nu gasesc incadrarea la cadru de sigurante, BMPT 100 A

    • stoianconstantin Says:

      Marius,
      Te rog sa incerci butonul „raspunde” de langa numele tau ori de cate ori adaugi un mesaj legat de un subiect.
      Sa speram ca subiectul pus in discutie de tine va fi vzut de cineva mai informat in materie de specificatii ENEL!
      O alternativa la o asteptare cu sanse nedefinite ar fi sa intrebi pe cineva de la ENEL apartinand celei mai apropiate structuri organizatorice de zona de retea pt care proiectezi
      Succes!
      SGC

Lasă un răspuns

