Consiliul Consultativ al ANRE


SGC 2002  In Monitorul Oficial 117/22.02.2010 a fost publicata Decizia106/22.02.2010 a Primului Ministru prin care a fost numit  Consiliul Consultativ al ANRE

Etichete: , , , , , , ,

2 răspunsuri to “Consiliul Consultativ al ANRE”

  1. Revnic Says:

    Buna ziua

    Ma numesc Revnic Alin si as avea si eu o intrebare: In Romania legislatia permite montarea de contoare cu dublu sens pentru reducerea consunului de energie? De exemplu daca imi montez panouri fotovoltaice care produc mai mult vara (peste necesarul meu de energie) si mai putin iarna( sub necesarul meu) s-ar putea face un echilibru productie/ consum. Este vorba de o putere de 2 kW.Bransamentul trebuie sa imi fie trifazat sau se poate si pe monofazat?

    • stoianconstantin Says:

      exista contoare cu dublu sens trifazate! Nu stiu sa existe si in varaianta monofazata. Solutia o stabileste operatorul de distributie. A se citi cu atentie legislatia pt ca s-ar putea sa nu fie atat de simplu pe cat pare!
      Am rugamintea, daca e posibil, sa plasezi temele de discutie la articole care se apropie cat mai mult de problema pusa in discutie. In acest fel exista sansa sa gasesti direct raspunsul cautat studiind textul articolului sau comentariile. Economisim amandoi timp!
      SGC

Lasă un răspuns

