Diferente intre tematica sesiunii Toamna 2009 fata de tematicile anterioare!


SGC 2002 Va semnalez ca in tematica sesiunii Toamna 2009 au aparut modificari la poz 5 si poz 13 trecandu-se la versiunile in vigoare ale Codului Tehnic RED aprobat prin Ordinul 128/2008 si ale Regulamentului de elaborare a solutiilor de alimintare cu ee aprobat prin Ordinul 129/2008.

La 21.08.2009 in chestionare sunt raspunsuri date in baza editiilor anterioare ale acestor reglementari. Rog studiere cu discernamant. Mi-am propus sa actualizeza raspunsurile la intrebari dar deocamdata nu sunt actualizate!

SGC

Etichete: , , , , , , , , , , ,

2 răspunsuri to “Diferente intre tematica sesiunii Toamna 2009 fata de tematicile anterioare!”

  1. alex Says:

    Buna ziua

    Anul acesta am terminat Facultatea de Inginerie Electrica (denumirea veche: Facultatea de Electrotehnica), specializarea Actionari Electrice. Doresc sa aplic pentru obtinerea autorizatiei ANRE, gradul II A+B, insa conform Regulamentului, se cere diploma in specializarile: energetica, electrotehnica, electromecanica, instalatii. Intrebarea mea este: As putea candida pentru obtinerea gradului II A+B cu specializarea inscrisa pe diploma mea?

  2. stoianconstantin Says:

    Salut Alex,
    Eu cred ca da! Te rog ins sa dai si un telefon dnei Mihaela Popescu la ANRE. Numarul il gasesti pe blog sau pe site http://www.anre.ro
    SGC

Lasă un răspuns

