Insereaza un sondaj de opinie in comentariul tau!


sgc-legitimatie Wordpress ofera utilizatorilor blogurilor gazduite pe acesta platforma o noua facilitate. Aveti de acum posibilitatea sa inserati propriile Dv sondaje de opinie in spatiul destinat comentariilor.

Pentru acest lucru este necesar sa va deschideti un cont gratuit pe site http://polldaddy.com

Aici aveti instrumentele prin care puteti relativ usor sa construiti machete pentru sondaje de opinie sin doua variante: poll si survey (primul este mai simplu are doar o singura intrebare al doilea este un chestionar care permite o suita de intrebari). Eu am utilizat forma „pool” si de fapt aceasta poate fi integrata intr-un comentariu.

Dupa realizare selecati de la butonul „polls” (de exemplu, pt ca poate gasiti si alta cale) lista sondajelor „list polls „. veti vedea ca in dreptul fiecarui sondaj definit de Dv aveti in dreapta un buton „options”. Se da clik si apare o lista derulanta de unde se alege meniul „get html code”  Apare direct un cod Java, nu ne trebuie dam clik pe urmatorul buton de sub butonul implicit Java: ” WordPress Blogs” in noua fereastra dam clik pe „My blog is on WordPress.com” si ajungem la codul cautat care va avea forma:  polldaddy poll=”1355961″  pus intre doua paranteze drepte (daca le pun deja apare sondajul asa ca l-am lasat fara ele ca sa pot sa va arat forma codului). Pe Dv va intereseaza doar numarul respectiv.

Iata cum arata macheta de sondaj

In fereastra de comentariu, eventual dupa ce ati introdus un text, introduceti urmatoarea suita de comenzi pentru postarea sondajului de opinie creat pe site www.polldaddy.com   :

enter enter http://answers.polldaddy.com/poll/1598108/ enter enter

cu mentiunea ca in locul numarului 1598108 din exemplul de mai sus se introduce numarul (codul numeric) al chestionarului creat de Dv obtinut parcurgand pasii descrisi in paragraful anterior (de ex cun ar fi codul mentionat in paragraful anterior 1355961 care corespunde unui sondaj creat de mine).

Noul instrument va confera mai multe grade de libertate pentru a va putea manifesta pe blog

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

15 răspunsuri to “Insereaza un sondaj de opinie in comentariul tau!”

  1. moldovan petru sandu Says:

    vreau sa particip pe forum
    cum se calculeaza sectiunea unui conductor electric?

    • Incze Andras Says:

      Pi*(r la patrat) unde r este raza cercului in cazul unui conductor circular si Pi este 3.141592654…, iar r este egal cu diametrului conductorului impartit la 2.

    • stoianconstantin Says:

      Sectiune a vrut sectiune i-ai dat!
      SGC

    • stoianconstantin Says:

      Salut Petru,
      Ai exemple in problemele rezolvate pe blog!
      Succes,
      SGC

  2. vali Says:

    Dl Stoian, va rog frumos cu permisiunea dumneavoastra pe ce adresa de mail sa va trimit chestionarul de electrotehnica pentru autorizarea electricienilor, chestionar rezolvat de mine, dar cu unele retineri la cateva raspunsuri.
    Am in toamna sustinerea examenului

    Cu stima si multumire

    Vali

    • stoianconstantin Says:

      Va trimit raspunsurile urmand ca DV sa munciti putin. Mi-as dori sa pot face mai mult dar si timpul meu este limitat.
      Succes!
      SGC

  3. Dragos Says:

    Buna ziua dragi colegi, Autorizati.

    am o singura problema in discutie. nu cu mult timp in urma, am avut o speta. SS pentru conectarea a 2 MW fotovoltaici, in reteaua de 20kV, insa cu calcul de impact asupra retelelor de 110KV, (parerea mea mi se pare exagerat sa se ceara acest calcul, trecem peste asta).

    Solutia finala de racordare e in antena in linia de 20KV ce se duce spre o statie de 20/110kV Numita statia A, alimentata si ea in antena dintr-o alta statie Numita Statia B, Statia B este alimentata in bucla din in 110kV.

    Solutie si conditie tehnica, datorita fatului ca apare in zona un producator, linia electrica de 110kV ce leaga cele doua statii A si B, trebuie echipata cu portectie diferentiala si fibra optica de aproximativ 40 km. Este obligatorie acest tip de protectie? Daca da, unde anume scrie acest lucru, daca nu, va rog sa ma ajutati cu articolul sau macar normativul care reglementeaza aceasta problema.

    Eu cred ca nu este necesar si ca aceasta conditie este abuziva. Eu stiu ca se foloseste aceasta protectie diferentiala prin fibra optica doar daca acele statii sunt legate in bucla, daca sunt alimentate din amandoua capetele, in cazul de fata nu mi se pare ca Statia A seste alimentata in doua capate, deoarece producatorul se leaga pe barele de 20kV nicidecum pe linia de 110KV.

    Va rog sa ma ajutati cu un raspuns sau cu ceva norme unde sa cercetez subiectul.

    Cu mult respect dragi colegi.

  4. Klaxxy Says:

    Biba Struja – Romanii au talent
    Sarbul Biba Struja (nu prea este el roman, dar… in fine…) ne-a „vrajit” cu rezistenta lui la trecerea curentului electric prin propriul corp. Intamplator l-am vazut „pe viu” si va garantez ca tot ce a prezentat el este real. Am incercat sa-mi dau seama cum reuseste toate experientele acelea si, cred, mi-am format un punct de vedere. Dar nu vreau sa va influentez, asa ca, inainte de a incerca un raspuns, va intreb si pe voi: cum credeti ca reuseste sa aprinda un bec, sa fiarba un ou, sa scoata fum (real!) stand pe scaunul electric, sa aprinda vata imbibata cu alcool cu scantei care ies din capul lui etc, toate cu ajutorul curentului care trece prin propriul corp?

    • stoianconstantin Says:

      Buna dimineata!

      Sunt slabe sanse sa capacitam un raspuns la provocarea lansata de DV!
      Eu insa sunt foarte interesat sa aflu cum se explica performatele lui Biba Strija!
      Multumesc!
      SGC

    • RADU Says:

      Buna seara domnilor. Ca raspuns pentru Biba Struja….va pot raspunde ce cred despre un document citit pe wikileacks. Publicatia lui Snowden…nu confundati cu wikipedia. Acolo era un articol „obscur” care trata un document „scapat” de KGB. Documentul facea referire la Struja si Dynamo ( magicianul) si spunea ceva de genul ca cei doi nu ar fi oameni, si extraterestrii. Poate pare amuzant dar mi se pare destul de plauzibil. Intr-un interviu de prin anii `90 un fost general GRU se dadea de gol (sau o facea intentionat) spunand ca marile puteri colaboreaza cu civilaztii nonpamantene …si ca aceste civilizatii arata exact ca noi …doar ca sunt muult mai evoluate ca noi …sau au capacitati gen …Struja si Dynamo. Sunt curios cum ar deslusi Klaxxy acest fenomen …eu nu pot sa ii gasesc o explicatie logica …… nici atat umana !

  5. Klaxxy Says:

    Buna seara!
    Scuze pentru intarzierea raspunsului! Weekend issues…

    Mai intai, nu cred in paranormal (scuze, dle Radu, dupa atatia ani de tehnica, eu chiar cred in stiinta). Cred ca orice show are explicatii stiintifice, chiar daca, pe moment, pare inexplicabil – doar de aceea i se spune „magie”. Nu sunt convins ca am inteles totul, dar sunt convins ca cei care practica „magia” stiu mult mai multa fizica aplicata decat noi. Sunt convins de asta.

    Incerc, deci, sa descifrez „magia” numerelor lui Biba Struja, desi nu am absolut nicio garantie ca ar fi ce propun eu, pentru ca nu am avut cum sa demonstrez presupunerile mele – necesita dotari materiale pe care nu le em, deci ma bazez exclusiv logica stiintifica.

    Scanteile care ii ies din cap / corp, suficient de puternice pentru a aprinde vata imbibata cu alcool.
    Cred ca acestea sunt datorate utilizarii curentilor slabi de inalta frecventa, generati de sisteme cu impedanta mare. Cand folosim transformatoare de inalta tensiune, in inalta frecventa, dar de mica putere (deci cu impedanta mare), obtinem usor scantei mari, puternice, dar fara efect fiziologic. Amintiti-va descarcarile de la vechile transformatoare de linii din TV. Produceau pana la 30 000V, faceau parul sa se ridice de pe maini si adeseori scantei intre componente, sau intre acestea si corp, dar niciodata nu erau periculoase, produceau doar „furnicaturi”. Esentiala este, intotdeauna, o buna izolatie fata de pamant. Intensitatea era derizorie. Ele raman, insa, scantei electrice, mici arcuri electrice si, daca dau de o concentratie optima de amestec inflamabil, il aprind.

    Introducerea de doua cuie mari (piroane) in priza si aprinderea becurilor
    Aici cred ca avem de-a face cu tensiuna joasa. Daca in priza avem, de exemplu, 24V, dar instalatia este capabila de curent mare, putem, cu usurinta, sa tinem cuiele in mana si sa aprindem becurile cu acestea. Nu am vazut niciodata alta demonstratie ca avem tensiune in priza, decat becul aprins cu piroanele, dar nimic care sa indice si tensiunea prizei. Un bec banal de utilaje de 24V poate fi lejer tinut in mana, sub tensiune.

    Oul fiert cu doi electrozi tinuti cu mana, bagati in apa
    Bagand doi electrozi in apa (mai ales daca apa este puternic salinizata!!!), alimentati la 230V, apa fierbe. Este stiut asta. Dar electrozii trebuie tinuti la peste 10 mm unul de altul, altfel fac arc prin bulele de gaz foarte saline degajate de apa in clocot. Dar ati observat ceva la Biba Struja? Electrozii sunt tinuti (cu mana) la o distanta extrem de mica (1 – 2 mm), apa fierbe, dar nu apar descarcari. Oare sa fie vorba de aceeasi tensiune foarte joasa, care poate produce incalzirea apei prin electroliza, dar incapabila sa produca si descarcari?

    Poate ca explicatiile sunt mai elaborate, eu am lansat doar niste ipoteze.

    • stoianconstantin Says:

      Buna seara,

      Cred ca mesajul ar trebui sa se termine cu recomandarea „a nu se experimenta!”.
      SGC

    • RADU Says:

      Buna seara !!

      Nu m-am gandit ce e drept sa caut o explicatie tehnica, recunosc ca nu am stat sa aprofundez si am citit direct pe internet.

      Intr-adevar ipotezele lui Klaxxy sunt foarte logice. Mai sunt cateva lucruri la care ma gandesc acum si nu le dau de cap…cum ar fi: in 1996 s-a facut o filmare cu el cand inchidea circuitul la 230V alternativ ( circuit casnic) atingand o borna cu o ansa metalica iar de cealalta mana se tina cu alta persoana, era un lant uman de 6 oameni. Ultimul om atingea si el cealata borna, nulul mai exact. Inchidea circuitul prin ei si el. Persoanele se electrocutau, era vizibil, el nu avea nimic…. ma gandesc….cred …..ca are o rezistenta ohmica foarte ridicata a pielii…se poate oare asa ceva ?? sa nu i se opuna pielea trecerii curentului …sau scazuta ..nu stiu exact cum sa cred ca ar fi corect.

      In 2003 a intrat in cartea recordurilor ca a inchis circuitul la 1000 de volti Curent continuu …si nu prea imi vine a crede ….este adevarat ca nu am vazut o confruntare la lui Struja si cu un voltmetru …Cat trucul cu Bobina Tesla este clar de inteles pt un electrician, aia fac liniorii care lucreaza sub teniune, este suficient ca scena sa fie bine izolata fata de pamant si totul e in regula. Dar cum spuneti ….stiu ei niste lucruri ..daca le-am deslusi toti, n-ar mai fi magie…mi-ar place si mie sa stiu un truc de genul asta , sa imi pot prajii carnatii si ouale cu ajutorul unui consum mic de energie electrica si fara tigaie, ma debransez de la gaze si nu mai spal multe vase 😀

      P.S. Domnule Stoian am dat un comentariu la articolul cu Vaclav Havel de doua ori si nu vrea sa apara ….ce o fi avand ??? Va pot da comentariul pe mail sa il postati dv. in locul meu ? poate merge, si mie imi place istoria !!

    • stoianconstantin Says:

      L-am postat!
      SGC

    • Klaxxy Says:

      Corect, dle Stoian!
      Nu experimentati acasa, ca SIGUR nu stiti ce faceti!
      🙂

Lasă un răspuns

