Extrasesiunea 2009 de reautorizare a electricienilor


 

Centrul de examinare Perioada examenelor Locul examinarii Data examenului
Ora examenului
CRAIOVA 11 – 14 iunie 2009 Universitatea Craiova
 Facultatea de Agronomie
  Str. Libertatii nr. 15, Craiova 

Sala S 119, Sala S 212

Seria 1, 11 iunie 2009, ora 9
Seria 2, 11 iunie 2009, ora 14
Seria 3, 12 iunie 2009, ora 9
Seria 4, 12 iunie 2009, ora 14
Seria 5, 13 iunie 2009, ora 9
Seria 6, 14 iunie 2009, ora 9
BUCURESTI

11 – 14 iunie 2009

Universitatea Politehnica Bucuresti
Splaiul Independentei nr. 313
 FACULTATEA DE AUTOMATICA

Sala EC 003, Sala EC 104

Seria 7, 11 iunie 2009, ora 14
Seria 8, 12 iunie 2009, ora 14
Seria 9, 13 iunie 2009, ora 8
Seria 10, 13 iunie 2009, ora 13
Seria 11, 14 iunie 2009, ora 8
Seria 12, 14 iunie 2009, ora 13
TIMISOARA

15 – 20 iunie 2009

 UNIVERSITATEA TEHNICA DE CONSTRUCTII
Facultatea de Constructii
Str. Traian Lalescu nr. 2A
Sala Constantin Avram
(etaj 1)
  Seria 13, 16 iunie 2009, ora 9
Seria 14, 16 iunie 2009, ora 13
Seria 15, 17 iunie 2009, ora 9
Seria 16, 17 iunie 2009, ora 13
Seria 18, 18 iunie 2009, ora 9
Seria 19, 18 iunie 2009, ora 13
Seria 20, 19 iunie 2009, ora 9
Seria 21, 19 iunie 2009, ora 13
Seria 22, 20 iunie 2009, ora 9
Seria 23, 20 iunie 2009, ora 13
Seria 24, 21 iunie 2009, ora 9
Seria 25, 21 iunie 2009, ora 13
BRASOV

22 – 27 iunie 2009

  UNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOV
Examenele se desfasoara in 4 sali, astfel:
Facultatea de Electrotehnica
Str. Politehnicii nr. 1
Sala „Marele Amfiteatru”
Sala N I 1 (Corp N, Etaj I)
Sala N II 1 (Corp N, Etaj II)
 Facultatea de Silvicultura
Str. Sirul Beethoven nr. 1
Sala S II 3 (Corp S, Etaj II)
  Seria 26, 22 iunie 2009, Ora 14, N I 1, N II 1
Seria 27, 22 iunie 2009, Ora 18, N I 1, N II 1
Seria 28, 23 iunie 2009, Ora 16, S II 3
Seria 29, 24 iunie 2009, Ora 12, Marele Amf.
Seria 30, 24 iunie 2009, Ora 16, Marele Amf.
Seria 31, 25 iunie 2009, Ora 14, N I 1, N II 1
Seria 32, 25 iunie 2009, Ora 18, N I 1, N II 1
Seria 33, 26 iunie 2009, Ora 16, S II 3
Seria 34, 27 iunie 2009, Ora 16, S II 3

In conformitate cu Capitolul X al “Regulamentuuil pentru autorizarea electricienilor  care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic” – Revizia 3, aprobat prin Ord. ANRE nr. 25/20.07.2007
 

 

 

ANRE anunta organizarea, in perioada 01.04.2009 – 30.06.2009,
 extrasesiunii de reautorizare a electricienilor  care detin carnete de electrician autorizat, emise, anterior datei de 30-06-2004, de fostele structuri organizatorice ale
 S.C. FDFEE ELECTRICA BANAT S.A,,
S.C. FDFEE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD S.A,
S.C. FDFEE ELECTRICA OLTENIA S.A,
in baza Ordinului MIC nr. 34/1999


 

 

 

Programul de organizare si desfasurare

 

 

17 noiembrie 2008
Publicarea anuntului

30 martie 2009

 

 

10 aprilie 2009

 

 

Inscrierea candidatilor

 

 

 10 aprilie 2009
 

Termen final de inscriere la examen

 

 

15 mai 2009
Publicarea
a)  listei candidatilor (solicitanti care indeplinesc conditiile prevazute in Regulament pentru a participa la examenul de autorizare a electricienilor), cu precizarea centrului in care vor sustine examenul;
b)  listei solicitantilor care nu indeplinesc conditiile prevazute in Regulament pentru a participa la examenul de autorizare a electricienilor, cu indicarea motivelor de neindeplinire.
25 mai 2009
Publicarea :
a) listei finale a candidatilor
b) listei finale a solicitantilor care nu indeplinesc conditiile prevazute in Regulament pentru a participa la examen
 

 1 iunie 2009

 

 

26 iunie 2009

 

 

Desfasurarea examenelor de autorizare in centrele Timisoara, Brasov, Craiova

 

 

T1
(T1=max. 15 zile de la data desfasurarii examenului de autorizare in fiecare centru)
Publicarea rezultatelor examenelor (in functie de data desfasurarii acestora in fiecare centru)
T2
(T2=T1+ 5 zile)
Inregistrarea contestatiilor
T3
(T3=T2+max.20 zile)
Publicarea rezultatelor analizarii contestatiilor

Nota: T1, T2 si T3 se vor stabili dupa data de 25 mai 2009.

Etichete: , , , ,

75 răspunsuri to “Extrasesiunea 2009 de reautorizare a electricienilor”

  1. Dan Stanescu Says:

    Buna ziua,
    Am rugamintea sa-mi scrie-ti sau sa-mi da-ti adresa unde gasesc ce conditii trebuie sa indeplinesc pentru a putea participa la examenul de atestare de @electricieni autorizati-proiectare instal. electrice ij constructii@?
    Multumesc anticipat,

    ing. Dan Stanescu

  2. stoianconstantin Says:

    Salut Dan,

    pe blog in pagina aa_autorizare electricieni (accesibila din meiul lateraldin prima pagina) unde vei gasi multe explicatii si link-uri utile si evident pe site ANRE http://www.anre.ro
    Succes!
    SGC

  3. VIRGIL ZECA Says:

    Domnule STOIAN CONSTANTIN anul nou in care am intrat, eu va doresc sa aveti numai noroc,sanatate si prosperitate si numai satisfactii in tot ce intreprindeti,dumneavoastra si intreaga familie.LA MULTI ANI! Am intrat si pe Situl ANRE si in prezentarea dumneavoastra si nu am vazut printre zonele energetice din tara care organizeaza ANRE ezamen de reautorizare si zona DOBROGEA sau BUCURESTI,eu fiind din SLOBOZIA, Ialomita.

  4. stoianconstantin Says:

    Salut Virgil,

    La multi ani!

    Pt aceasta zona „extrasesiunea”a fost anul trecut in vara! Nu e nicio problema. Te inscrii la sesiunea „publica” din Primavara 2009.
    Succes!
    SGC

  5. mavris sabin Says:

    sunt din iasi m-ar interesa unde se tin examenele de reautorizare in moldova si a-si dori sa stiu taxa de inscriere si tematica va multumesc.

  6. stoianconstantin Says:

    Salut Sabin,
    Ai intarziat un an! In 2009 e programata alta jumatate de tara.
    Te inscrii la sesiunea obisnuita din Primavara 2009. vezi pe blog graficul de derulare a acestei sesiuni. Inscrierile incep in 26.01.2009. gasesti pe blog si celelalte date de interes. Sursa primara http://www.anre.ro

    Succes!
    SGC

  7. Catalin Says:

    Buna ziua ,
    Am si eu o intrebare in legatura cu examenul ANRE.Sunt tehnician electrotehnisc , am o experienta de 3 ani si 9 luni in domeniul instalatiilor electrice si am gradul I B.As dori sa stiu daca pot da in aceasta sesiune gradele IIA si IIB ,fara sa am IA.
    Va multumesc si astept un raspuns cat mai clar.

  8. stoianconstantin Says:

    Salut Catalin,
    Da!
    SGC

  9. Bogus Florin Says:

    Buna seara,
    Sunt din Sibiu, sunt electrician autorizat de multi ani si as vrea sa ma inscriu la examenul de reautorizare sesiunea primavara 2009.
    Din „Informatiile Generale privind activitatea ANRE de autorizare a electricienilor (persoane fizice)”, am aflat ca tariful pe anul 2009 pentru autorizare in Gradul IIA este de 190 RON. Acest tarif este valabil si pentru examenul de reautorizare ?
    Multumesc!

    Ing. Florin Bogus

  10. stoianconstantin Says:

    Salut Florin,
    Da!
    SGC

  11. SEBY din IASI Says:

    IN PRIMUL RAND CHIAR DACA ESTE FEBRUARIE AM SA INDRAZNAESC SI EU SA VA UREZ DIN PARTEA MEA UN CALDUROS „LA MULTI ANI!” PE 2009,MULTA SANATATE SI BUCURII! DATORITA UNEI PRETIOASE INFORMATII PE CARE MI-ATI DAT-O,ANUL TRECUT, CU PRIVIRE LA VALABILITATEA UNEI AUTORIZATII DE ELECTRICIAN OBTINUTA DE LA VECHEA „ELECTRICA” AM REUSIT SA-MI ATESTEZ SI EU FIRMA MEA. JOI AM FOST LA BUCURESTI SI MI-AM RIDICAT ATESTATUL DE LA ANRE. ACUM MA PREGATESC PT EXAMENUL DE ATESTARE ELECTRICIENI DIN SESIUNEA DE PRIMAVARA(2009) SI POATE CU AJUTORUL LUI DUMNEZEU SA-L POT OBTINE SI PE ACESTA! CU SIGURANTA ATI OBTINUT ADMIRATIA TUTUROR CELOR CARE V-AU CUNOSCUT SI PE CARE IA-TI AJUTAT CU RABDARE SI PROFESIONALISM PRIN INTERMEDIUL ACESTUI SITE,INCLUSIV SI PE A MEA! SPER SA NE MAI INJTALNIM SI PE VIITOR!! CU DEOSEBITA CONSIDERATIE– SEBY din IASI!

  12. CORNEL STINGA Says:

    D-le PROFESOR , am gasit de ceva timp saitul d-voastra si am ramas surprins de meticulozitatea si rabdarea de care dati dovada pentru a rezolva si lamuri problemele a multor pasionati , viitori MAESTRII , pentru ca trebuie sa recunoastem ca totul se face din dragoste si pasiune .
    Ma pregatesc ,si eu pentru reautorizare gr. III A+B , TE ROG FRUMOS sa imi acorzi si mie un ajutor teoretic la intrebari si raspunsuri pe adresa de email pt. gradul mentionat . Cu stima si respect Cornel Stinga-ARAD

  13. stoianconstantin Says:

    Salut Seby,

    La multi ani!
    Ma bucura mult reusita ta. Iti doresc mult succes in continuare.
    SGC

  14. stoianconstantin Says:

    Salut Cornel,
    Ai pe blog o pagina dedicata examenului de autorizare aa_autorizare electricieni. Acolo vei gasi mai multe link-uri utile catre articole cu intrabari si probleme rezolvate. Dupa ce vei accesa fiecare articol poti il usor copia continutul pe calculatorul tau.
    Cu apelativul de profesor nu pot fi de acord pentru a nu are legatura cu realitatea! Daca nu te descurci te rog sa imi comunici!
    Succes!
    SGC

  15. Andrei Gavril Says:

    Buna seara,

    Sunt elecrician cu o vechime de 15 ani in domeniu si as dori sa stiu cat costa examenul de autorizare pentru gradul II B ,ce acte sunt necesare, unde trebuie trimis dosarul si in ce oras se tine examenul.
    Va multumesc!

  16. stoianconstantin Says:

    Salut Andrei,
    Gasesti toate raspunsurile citind articolele de pe pagina aa_autorizare electricieni.
    Succes!
    SGC

  17. Berkeczi Stefan Says:

    Buna
    Sunt electrician din anul 1974 vechime de 34 de ani si am autorizatie de electrician autorizat din 1982 gradul 2 (200 kw) si imi expira autorizatia in 30 iunie 2009 si va rog sami spuneti de ce acte am nevoie pentru a reanoi autorizatia si unde se fac inscrierile.Sunt din judetul:ALBA,localitatea:BLAJ .
    Multumesc!

  18. stoianconstantin Says:

    Salut Stefan,
    Ai toate informatiile pe pagina aa_autorizare electicieni. Este important sa inveti sa te descurci pe blog pentru ca astfel iti cres sansele de reusita.
    Actele se depun direct la ANRE prin posta.
    SGC

  19. liana Says:

    buna seara
    detin carnet de electrician autorizat, valabil pana la 30.06.2009.Nestiind de extrasesiunea din iunie,am depus dosarul in luna ianuarie la ANRE cu toate actele necesare.Va intreb se poate transla dosarul pentru extrasesiunea din iunie.La extrasesiunea din iunie ma incadrez ca examen.

  20. stoianconstantin Says:

    Salut Liana,
    Cred ca da dar este urgent necesar sa contactezi ANRE: telefon si fax cu cerera!
    Succes!
    SGC

  21. liana Says:

    multumes, o sa ma conformez.

  22. liana Says:

    am expediat cererea la 9si45 prin fax din Piatra Neamt, doresc sa stiu daca a ajuns.

  23. stoianconstantin Says:

    Salut Liana,
    Sper ca nu ma confunzi cu ANRE! Nu am de unde sa stiu daca cererea ta a ajuns la ANRE. Probabil ca ar trebui sa suni la Dep Autorizare electricieni.
    Succes!
    SGC

  24. liana Says:

    am trimis cererea pe fax 021/3278170 dupa ora 9 , am apelat apoi la telefon 021/3278104 , spre surprinderea mea nu s-a confirmat primirea cererii ????,voi mai incerca si maine.

  25. stoianconstantin Says:

    Salut Liana,
    E si la ei un pic de circuit al hartiilor. Insista!
    Succes!
    SGC

  26. liana Says:

    am revenit cu faxul, am primit confirmarea, astept.
    multumesc – Elena Stoian.

  27. stoianconstantin Says:

    Salut Elena,
    Ok, succes!
    SGC

  28. BENTA IOAN Says:

    Domnule Stoian Constantin pentru reautorizare unde trebuie sa ma inscriu la timisoara sau trebuie sa trimit actele la bucuresti ca am vazut ca din 30 martie incep inscrierile daca im puteti sa im spuneti va multumesc

  29. Costica Says:

    varog sa-mi transmiteti raspunsurile la intrebari ptr Gr.IIB

  30. stoianconstantin Says:

    Salut Ioan,
    La Bucureti!
    SGC

  31. stoianconstantin Says:

    Salut Costica,
    Blogul e cu autoservire!
    Succes!
    SGC

  32. ionhuza Says:

    Buna ziua.Sunt din Maramures si as vrea sa stiu cand mai pot sa dau examenul avand in vedere faptul ca nu m-am inscris luna aceasta.Mai am vreo sansa anul acesta?
    Va multumesc anticipat. Cu respect.

  33. stoianconstantin Says:

    Salut Ion,
    Daca esti autorizat inainte de 2004 atunci ai acum o extrasesiune la care te poti inscrie. Daca nu atunci te poti inscrie in sesiunea de Toamna 2009. Informatia primara este pe site http://www.anre.ro .Pe blog gasesti materiale ajutatoare.
    Succes!
    SGC

  34. nica doru Says:

    sunt autorizat gr III din 1994 dar nu am studii superioare si nici scoala de maistrii dar am o bogata experienta.am 55 de ani si nu as vrea sa imi pierd acum gradulIII.pot participala examenul de reautorizare?

  35. stoianconstantin Says:

    Salut Doru,
    Evident ca trebuie sa incerci insa se pare ca vei avea dificultati. Este posibil ca personalul ANRE sa nu poata sa faca exceptii de la prevederile Ordinului 25/2007. Insa cred ca la IIA+B nu vei avea probleme. Ar fi bine sa incepi tatonarile cat mai din timp. La inceput iti recomand sa dai un telefon dnei Mihaela Popescu sefa Serv. Autorizari Electricieni.
    Ca sa iti faci o parere asupra modului cum sunt analizate dosarele iti sugerez sa consulti fisierul candidaturilor la sesiunea Primavara 2008 vei vedea destul de multe admiteri pt examen la grupe corespunzatoare pregatirii si/sau experientei desi initial oamenii cerusera grade mai mari.
    Succes!

  36. stoianconstantin Says:

    Salut Doru,

    Sigur ca te poti inscrie. ANRE dupa amaliza dosarului iti va confirma acceptarea cererii pt gradul la care ai solicitat sau iti va recomanda un alt grad. Probabil ca acum te califici fara probleme la gradul II. Oricum exesta o diferenta de dificultate intre gradul II si gradul III ca sa nu mai vorbim de volumul de bibliografie.
    Vechile autorizari s-au obtinut in unele cazuri f usor. Stiu destule situatii in care examenul a fost o formalitate. Acum insa examenul este examen iar subietele cresc in dificultate odata cu gradul.
    Experienta si studiile asigura doar accesul la examen. Cunostintele reale sunt cele care iti vor permite sa iei examenul.
    Iti recomand sa te consulti cu dna Mihaela Popescu sefa Serv Autorizari de la ANRE.
    Succes!
    SGC

  37. nica doru Says:

    Va rog frumos,la ce nr de tel o pot suna pe daomna Mihalea Popescu?

  38. stoianconstantin Says:

    Salut Doru,
    021 30 32 563
    SGC

  39. Nelu Rus Says:

    Va salut!
    Sunt din Cluj, si am aflat tarziu de sesiunea Reautorizare electricieni – Transilvania Nord din luna Martie. Va rog sa imi spuneti daca imi pot trimite dosarul sa particip la examenul din luna iunie pe Transilvania Sud de la Brasov. Autorizatia imi expira la 30 iunie 2009.
    Va multumesc!

  40. stoianconstantin Says:

    Salut Nelu,
    Da, mai ai inca timp pana in 10.04.2009 pt depunerea dosarului de inscriere la ANRE
    SGC

  41. Claudiu Says:

    Buna ziua!
    As dori sa stiu daca am absolvit anul trecut facultatea si nu mi am ridicat pana acum diploma de inginer, am decat adeverinta de absolvire, ma pot inscrie la examenul anre din extrasesiune?

  42. stoianconstantin Says:

    Salut Claudiu,
    Nu. Extrasesiunea este doar pentru cei care au autorizatii obtinute inainte de 2004.
    Te vei putea inscrie pentru grd II in sesiunea obijnuita de Toamna.
    SGC

  43. Marina Dorneanu Says:

    BUNA ZIUA.
    SUNT DIN IASI , SI DETIN CARNET DE ELECTRICIAN AUTORIZAT DIN ANUL 2001(AUTORIZATIE DEFINITIVA DIN ANUL 2003) SI AS DORI SA STIU UNDE SI CAND SE TIN EXAMENELE DE REAUTORIZARE PENTRU ELECTRICIENI. SPER CA NU ESTE PREA TARZIU.
    VA MULTUMESC

  44. stoianconstantin Says:

    Salut Maria,
    Astazi a fost ultima zi de inscriere pt extrasesiune. Iti raman sesiunile obisnuite din toamana si primavara fiecarui an!
    SGC

  45. alina negrea Says:

    Va rog sa -mi spuneti se mai pot face inscrieri pentru sesiune iunie la BRASOV ,si unde anume trebuie sa merg ptr inscriere .

    MULTUMESC

  46. stoianconstantin Says:

    Salut Alina,
    Dupa cum vezi in 10.04.2009 s-au finalizat inscrierile. Totusi poate o contactezi la ANRE pe dna Mihaela Popescu sa vezi daca se mai poate face ceva. Daca nu nu cred ca e o tragedie. Exista si in toamna sesiune de autorizare.
    Citeste ordinul 25/2007 si instructiunile de pe site ANRE si vei vedea ca dosarul se depune prin posta sau direct la ANRE.
    Succes!
    SGC

  47. Tokos Rozalia Says:

    Detin si eu un carnet de electrician autorizat definitiva , gradul II, emisa din mai 2001, a fost ravizat in 2003 , si atunci mi s-a spus ca e valabila , si nu mai trebuie reavizata. Va rog sa-mi spuneti daca o mai pot folosi, sau trebuie sa ma reautorizezi ? Multumesc!

  48. stoianconstantin Says:

    Salut Rozalia,
    Trebuie sa te reautorizezi. Urmatoarea sesiune Toamna 2009! Ai pe blog o pagina dedicata acestui subiect aa_autorizare electicieni unde vei gasi destul de multe informatii utile.
    Informatia primara se afla pe site http://www.anre.ro
    Succes!
    SGC

  49. IOVANCA Says:

    buna ziua

    va rog mult daca puteti sa mi spuneti mai detaliat ,sotul meu are carnet de electrician autorizat din 2004 definitiv , trebuie reavizat sau sa sustine inca odata examen ptr reautorizare ? unde se poate gasi informatii mai detaliate cu privire la examenul ptr reautorizare si tematica ptr examen ,am cautat PE SAITUL ANRE.RO SI APARE NUMAI PTR ELECTRICENI autorizatii ,si nimic ptr electriceni reautorizatii.

    va multumesc mult .

  50. stoianconstantin Says:

    Salut Iovanca,

    Trebuie sa se reautorizeze. Sesiunea de reautorizare 2009 este in curs. Inscrierile s-au terminat. Acum se verifica dosarele. Trebuie sa se inscrie la sesiunea din toamna 2009.
    Pe site http://www.anre.ro sunt date cerinte si programul extrasesiunii 2009 !! Textul articolului de mai sus e copiat de pe site ANRE !
    Succes!
    SGC

  51. Maior george Says:

    am o rugaminte…..sa imi dati o adresa dela listele candidatilor…si o adresa cand e data examenuluin de reautorizare BRASOV…..:)

  52. stoianconstantin Says:

    Salut MG,

    listele candidatilor http://www.anre.ro/informatii.php?id=798
    data: http://www.anre.ro/informatii.php?id=797
    Intervalul de timp in care se tin examene la Bv este 22-25 iunie 2009 deocamdata nu s-a publicat locatia si nici impartirea pe serii a candidatilor.
    SGC

  53. SAVA CECILIA LAURA Says:

    Stie cineva ce problema s-a dat in sesiunea de primavara pentru gradul III-IVB?

  54. stoianconstantin Says:

    Salut Cecilia,
    Vezi ca exista o sectiune cu opinii in urma examenelor. Acolo ei gasi informatia cautata!
    Succes!
    SGC

  55. ionut Says:

    as vrea sa stiu daca nu posed carnet de electrician autorizat cum pot si care sunt conditiile pt a putea da examen de autorizare
    sunt din alba
    anul acesta se mai poate

  56. stoianconstantin Says:

    Salut Ionut,
    Se poate in toamna. Inscrierea se face ANRE. Studiaza articolele de pe pagina aa_autorizare electricieni si te vei lamuri complet.
    Succes!
    SGC

  57. medesan emanoil Says:

    va salut!as vrea sa stiu daca mia are vre-o imp ca in 2002am avut autorizatie cat 1si daca ma pot inscrie la examen pt categ. imediat urmatoare,tinind cont ca am o vechime si experienta de 30 de ani

  58. stoianconstantin Says:

    Salut Medesan,
    Are importanta la CV-ul tau si la lista de lucrari. Te poti inscrie cu incadrarea in cerintele de studii (experienta se pare ca ai!) la un grad corespunzator. Citeste pe blog sau pe site ANRE ordinul 25/2007 regulamentul de autorizare a electricienilor. Prima sesiune la care te-ai putea inscrie va fi in toamna 2009.

    Ai materiale pt pregatirea sesiunii pe blog pe pagina aa_autorizare electricieni.

    Succes!

    SGC

  59. Cosmin Says:

    am si eu o intrebare tematica examenului anre extrasesinuni 2009 gradul 2 contine intrebarile din acest site http://www.scribd.com/doc/7645118/Razolvari-subiecte-Legislatie-Examen-Autorizare-Electricieni

  60. stoianconstantin Says:

    Salut Cosmin,

    Nu cunosc sursa informatiilor furnizate la adresa indicata de tine si nici calitatea lor.
    Oricum multumesc pentru semnalatea existentei acestui site cu o problematica similara cu a blogului meu!
    Este la latitudinea ta sa iti alegi sursele de informare!
    Succes!
    SGC

  61. Leo Says:

    …nu inteleg de ce este nevoie pt. reexaminarea electricienilor autorizati si care au obtinut autorizatie definitiva!…ce?…daca odata obtinut permisul de conducere?…mai e nevoie la cinci ani sa mergi sa dai examen pt. permisul pe care il ai?…parca din cinci in cinci ani,am uita sa mai tinem volanul in mina!…e o mare absurditate!…si sper ca mai sint si altii care gindesc ca mine!

  62. stoianconstantin Says:

    Salut Leo,

    Cu certitudine ca sunt extrem de multi cei nemultumiti! Insa in lipsa unei asociatii profesionale care sa poata fi partener al ANRE in elaborarea reglementarilor nu vad cum ar putea fi influentata decizia ANRE. E in primul rand vorba de coordonare sau mai bine zis de lipsa unei coordonari a exprimarii opiniilor. Acum e deja tarziu. Marea majoritate a celor care trebuiau autorizati/reautorizati deja au trecut de examen. E adevarat ca lucrurile se vor repeta ciclic.
    Poate incerci sa postezi mesajul ta le articolul: „opinii proaspete despre examen”. Totusi te avertizez ca in aceasta perioada de „acalmie” numarul celor care sunt interesati de acest subiect a scazut „dramatic”!
    SGC

  63. Leo Says:

    Va salut domnu Stoian!…as vrea sa stiu daca ANRE poate fi dat in judecata,pt. ca contesta cunostintele dobindite de electricienii autorizati de catre RENEL!…nu stiu daca s-a mai pomenit undeva,faptul in care anumite persoane sa aiba acte doveditoare prin care se recunoaste cunostintele persoanelor respective…si totusi cineva sa spuna ca nu sint valabile si ca nu mai au importanta!…ma intreb cum ar reactiona aceste persoane,daca anumite autoritati le-ar contesta si lor diplomele care dovedesc gradul cunostintelor pe care aceste persoane le-au acumulat in timp!

  64. stoianconstantin Says:

    Salut Leo,
    Interesanta abordare. In principiu multe din „initiativele de reglementare” ale ANRE pot fi atacate in instanta. Unele chiar cu succes. Demersul are suport in legea ee si in legislatia grala. In lipsa unor contestatii reglementarile respective produc efecte, sunt actualizate periodic se evolueaza si se corecteaza lucrurile din mers.

    Altfel oricine poate chema pt orice pe oricine in instanta. Nu se stie care va fi gradul de succes. Unele actiuni pot avea prin originalitate impact mediatic.

    Ai vreun gand concret sau doar iti versi naduful!?

    SGC

  65. Leo Says:

    …as vrea,nu doar sa-mi vars naduful!…dar din pacate,traim intr-o tara in care adevarul primeste un sut in fund…iar minciunile sint strinse tare in brate!…si ma rog…cu o pasare,nu se face primavara!

  66. stoianconstantin Says:

    Salut Leo,

    Asa omule! Esti pe calea cea buna. Acum totul are sens si finalitate. Algoritmul este validat de practica. Se intriga omul, si apoi se descarca si se racoreste gandind scenarii corective.
    Hai ca pana la urma examenul ANRE nu e pana la urma asa de „naspa” ! SGC

  67. velles2003 Says:

    … Leo, asa zice si seful meu… si cand i-am spus de NTE 003 sau legea energiei a zis ca daca mai fac pe al dracu ma da afara. 🙂
    E foarte buna autorizarea asta! asa electricienii „cu experienta” sunt fortati sa citeasca macar legile care apar, e parerea mea…

  68. Anonim Says:

    Buna seara
    Sunt Gica din Prahova si am si eu o intrebare:se mai pot face inscrieri pentru reautorizare toamna 2009?Daca da,unde?

  69. stoianconstantin Says:

    Salut Gica,
    Inscrierile s-au terminat in 11 oct 2009. te vei putea inscrie la sesiunea din Primavara 2010.
    Pana atuncu n-ar fi rau sa incepi sa te familiarizezi cu site http://www.anre.ro unde se publica informatiile oficiale rfe la organizarea sesiunilor de autorizare electricieni si eventual cu blogul. Pe pagina aa_autorizare electricieni cred ca vei gasi materiale interesante!
    Succes!
    SGC

  70. dragan milencovici Says:

    buna ziua

    am depus actele ptr examenul de toamna 2009 ,stiind ca in monitorul oficia este precizat ca nu trebuie cartea de munca ptr reautiorizarea electricienilor ci carnetul de electrician autorizat ,dosarul a fost incoplet am trimis in data de 29.11.2009 copiile carnetului de munca ptr complectarea dosarului ,am confirmarea de primire data postei ca sa primit in data de 2.11.2009 si totusi nu mi sa acceptat dosarul ,au zis ca nu au primit plicul cu complectare ptr dosar ca sa primit dupa data de 3 .11.2009 ,si scrie clar in informatii electricien data postei sa fie 2.11,2009,totus nu inteleg undei greseala ,

    ma puteti informa cand se va tine examenul pentru reautorizarea electricinilor ,care detin carnet de electrician .

    va multumesc

  71. stoianconstantin Says:

    Salut Dragan,
    Practic nu este nicio diferenta intre autorizare si reautoriazare. Ele se pot face itruna din cele 2 sesiuni anuale de primavara si de toamna. Eu zic sa insisti sa sa soliciti lamuriri cel putin telefonic daca nu te poti duce pana la ANRE.
    Cauta sa stai de vorba cu dna Popescu Mihaela. Este foarte cooperanta.
    SGC

  72. dragan milencovici Says:

    BUNA ZIUA

    VA MULTUMESC MULT D-NUL STOIAN ,AM LUAT LEGATURA CU D-NA MIHAELA POPESCU PRIN TELEFON ,CA SUNT DIN TIMISOARA ,SI AVETI DREPTATE ESTE O FEMEIE F AMABILA ,SPER CA O SA MI GASEASCA ACTELE SI MA VA VOR REPROGRAMA PT EXAMEN

    VA DORESC MULTA SANATATE !!!

  73. stoianconstantin Says:

    Salt Dragan,
    Bafta la examen!
    SGC

  74. Catalin Says:

    Buna ziua! Detin autorizatie eliberata de ROMIPET SRL eliberata in 1993,grupa(N.M.P) I,III,IV,V,grad complexitate I si II.
    As vrea sa stiu daca trebuie sa dau examen de autorizare sau reautorizare,si pt ce grade?

    • stoianconstantin Says:

      Salut Catalin,
      Sunt doaua lucruri diferite autorizarea NPM si autorizarea ANRE. Pt autorizarea ANRE iti recomad sa citesti de pe blog sua de pe site http://www.anre.ro Ordinul 90/2008.
      SGC

Lasă un răspuns

