Costel Busuioc


Costel Busuioc iti doresc sa faci o cariera de exceptie! Ma bucur mult pentru reusita ta!

[yutube=http://www.youtube.com/watch?v=SbVDcg8BfuI&feature=related]

Gala 2

Gala 3 Granada

Costel Busuioc – Gala 4 – Con te partiro

Costel Busuioc – Gala 5 – O sole mio

Ave Maria  Costel – Hijos de Babel – Gala 6

 La donna e mobile  Gala 7 semifinala

Gala Final ( finala – 8 ) – Traviata – pregatirea concursului 

Gala Final…Traviata 

Costel Busuioc…Gala Final…Nessun Dorma bis

Invitaţii Realitatea Tv au plâns de bucurie pentru Costel

Reacţia telespectatorilor Realitatea la succesul lui Costel

Bucurie la Ghilad pentru Costel

Interviu Realitatea în exclusivitate cu Costel Busuioc

Etichete:

6 răspunsuri to “Costel Busuioc”

  1. Dan Dauceanu Says:

    Un talent extraordinar si o voce de vis! Din pacate ii lipseste ritmul si la varsta lui este foarte greu sa recupereze, daca nu imposibil. Nu va canta opere „ritmate” live.
    Va avea succes la casele de discuri cu orice melodie pentru ca acolo se pot sincroniza din butoate. La televiziuni au fost tot felul de interpreti si compozitori care si-au spus impresiile insa n-a vrut nimeni sa spuna adevarului in fata. N-are ritm deloc!

    • stoianconstantin Says:

      Salut Dan,

      Realizez din ce spui ca asa cum sunt oameni care pot si care nu pot sa cante probabil ca si „ascultatul” se face diferentiat functie de performatele fizice si/sau educatia/experianta ascultatorului.

      Mie imi suna bine vocea lui Costel. Am fost emotionat de scuccesul lui. E drept ca sunt cam mirat ca nu prea l-am mai auzit. Probabil ca si „ritmul” e parte din explicatia reducerii numarului de aparitii publice ale lui Costel!

      SGC

  2. Dan Dauceanu Says:

    Astazi am ascultat o parte din concertul d-lui Busuioc la Tirgu-Mures, primul lui concert. Am ramas fara cuvinte si mi s-a facut pielea gaina. Se pare ca in ultimul an s-a pus „cu burta pe carte” si roadele nu au intarziat s-apara. Acum pot si eu sa spun ca suna foarte bine. Cu tot respectul: – Jos palaria!

    • stoianconstantin Says:

      Salut Dan,
      Sunt impresionat ca ai revenit cu noi opinii despre Costel Busuioc. Si eu mi-as dori sa il pot asculta. Ii doresc mult succes!
      SGC

  3. povesteaoricui Says:

    Imi place template-ul. Cum se numeste?

Lasă un răspuns

