Nico & Vlad Mirita: Pe o margine de lume


Pe o margine de lume,

Vino pe-o margine de lume
Ca pe o banca goala sa stam…
Cerul,sub talpi mi s-ar intinde
Si nici nu vom sti daca visam…
Astazi, mai mult ca niciodata
Gandul meu te cheama, vino…

O noapte intreaga si-o zi
Cu tine alaturi de-as fi
As crede ca lumea e a mea
Si numai tie lumea ti-o voi da…

Vieni, e stringimi la mano
Io vengo da lontano, da lontano per te…
Guarda il mondo che ho sognato
Presente e passato con te…

Astazi, mai mult ca nicidata
(Mai mult ca niciodata)
Gandul meu te cheama, vino…

O noapte intreaga si o zi
(Ti offro il mio cuore lo sai)
Cu tine alaturi de as fi
(Sono inamorata piu che mai)
As crede ca lumea e a mea
(Ti voglio tanto bene)
Si numai tie lumea tie ti-o voi da…

La vita interra con te
Il sogno piu bello tu sei
Sono inamorato piu che mai
I nostri camini vedrai
(Ti voglio tanto bene)
La luce di una amore senza eta…
La luce di una amore senza eta…
(Senza etta…)

Imi spui ca vei ramane (doar a mea)…

2 răspunsuri to “Nico & Vlad Mirita: Pe o margine de lume”

  1. teo Says:

    Atentie la ortografie in italiana :

    corect este innamorato nu inammorato, vita nu vitta, eta nu etta , i nostri camini , nu i nostri camino, vedrai nu vedra.
    Oare Nico stie ce spune in italiana ? O iubesc pe Nico (sufleteste) si de aceea as vrea sa fie pregatita sub toate aspectele; nu este o critica rautacioasa.
    Le doresc Succes!

  2. stoianconstantin Says:

    Salut Teo,
    Am facut corectiile, poate vede si Nico textul scris corect si ne cresc sansele!
    Mie imi place foarte mult cantecul!! Le doresc succes deplin!

    Teo poate incerci o traducere a versurilor. Probabil ca multi dintre noi cei care nu stim italiana doar le banuim intelesul. Cred ca ar fi interesant sa avem certitudini!

    Iti multumesc!

Lasă un răspuns

