Rolul si locul publicitatii in ciclul de viata a unui produs


Radu Stimate client,  Asineta iti  propune sa identificam,  pe scurt,  rolul si locul publicitatii in ciclul de viata a unui produs. Dorim sa devenim partenerii tai si sa contribuim cu experienta si munca noastra la consolidarea companiei tale ca lider de piata.

Vom utiliza ca suport al analizei excelenta “matricea Boston” realizata de compania americana Boston Consulting Grup recunoscuta ca instrument fundamental in analiza portofoliului de produse al unei companii

 Matricea Boston

               1 Atunci cand debuteaza o afacere noua, sau ne hotaram sa asimilam un produs sau un serviciu in mod evident avem doar sperante si asteptari legate de succesul ideii noastre. In aceasta faza nevoia de comunicare cu piata este imensa. Miracolul comunicarii ne poate pune in valoare investitile deja facute. Prin publicitate anuntam oferta clientiilor potentiali. Calitatea mesajelor si alegerea inspirata a canalelor de comunicare cu publicul tinta ne poate transforma visul in realitate.

               2 A inceput etapa de “vedeta” a produsului nostru.  Zi de zi vin tot mai multi clienti. Se formeaza cozi. Avem probleme cu ritmul de aprovizionare, cu spatiul de depozitare. Suntem in “priza”. Avem o senzatie divina, firma se dezvolta vazand cu ochii.  Dezvoltare-investitii-dezvoltare.  Nici nu credem ca putem fi instare sa investim atata.  Este o etapa importanta in viata firmei.  Acum se construiete si se consolideaza cu adevart imaginea ta pe piata.  Este important sa convingem clientii de seriozitate ofertei noastre.  Putem sa ne aliniem cu specialisti in marketing astfel incat sa asiguram o organizare buna in spatiul de vanzare si atentii repetate pentru clienti.  Acum se consolideaza relatiile cu clientii.  Acum apar primii clienti fideli. 

               3 ”Cash cows” defineste cea mai buna etapa din viata produsului.  Avem o cerere viguroasa si constanta. Avem toata logistica necesara vanzarii. Profitul este maxim.  Rolul publicitatii in aceasta etapa este de a sustine increderea clientilor in produsul nostru. Acum trebuie sa pregatim si lansarea unui nou produs de succes. 

             4 Orice lucru bun are mai devreme sau mai tarziu un sfarsit.  In aceasta etapa interesul clientilor este atras spre alte produse. Cercetarea de piata ne permite sa anticipam aceasta etapa si evitam formarea de stocuri nevandabile. Ofertele promotionale ne vor ajuta sa scapam de stocuri in timp util, fara pierderi. Publicitatea isi dovedeste inca o data utilitatea. 

             Intr-un climat concurential reusesc cei care isi aleg parteneri puternici, de cursa lunga.  Ne dorim sa fim un astfel de partener pentru tine.  Succesul nostru se bazeaza pe suscesul tau. 

 

            Va multumin pentru timpul acordat si va dorim mult succes in afaceri impreuna cu noi.   

  Tel /fax: 0356 809 129,  0745 291 104

e-mail: asineta@asineta.ro , caracas_car@yahoo.com , web site: www.asineta.ro 

Asineta, marketing Traian Basescu, Ion Iliescu, Energie electrica, politica energetica, politica, Elena Udrea, profit, pierdere, Elena Udrea, job, market, management, energy, hobby, blog, viata la scurt, Bucurenciu, Bucuresti, Paris, play, LEA, ANRE, receptoare electrice, fotografie, arta, contorizare, pret, social, Basescu, Elena Basescu, diverse, calatorii, opinii, Bucharest, discutii generale, articole, reforma, referendum, parlamentul european, alegeri, EU, diverse, segmentarea clientilor, matricea boston, marticea ansoff, distributie, publicitate stradala, sport, cercetare de piata, promo, obiecte promotionale, agentie de publicitate, partener media, design, sigla, cataloage, agende

Etichete: , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: